סדנת גיבוש על יאכטה

אני עובד בחברה גדולה, שבה אין יותר מידי אינטראקציה אחד עם השני, וכל אחד מרוכז בעבודה שלו. המשרד שקט, ולפעמים זה יוצר אווירה מתוחה. אני משתדל לא להעיר יותר מידי ולהיות מרוכז בעבודה.

לפני כמה ימים ארגנו לנו סדנת גיבוש על יאכטה שנשמרה בסוד כהפתעה. אמרו לנו להגיע למרינה בהרצליה והופתענו כל חבריי לעבודה לראות שהגיבוש הוא על יאכטה מפוארת.

על היאכטה חיכו לנו כיבוד ושתייה משובחים, יאכטה מאובזרת בכיסאות נוחים וסקיפר מקצועי שהכריז שהוא הקפטן של הספינה שלנו להיום, ויחד עם מנהלי הצוות מהמשרד הוא יעביר אתנו יום מיוחד של סדנת גיבוש על יאכטה שיעורר את היצירתיות ויאחד בין כל העובדים.

הספינה יצאה לדרך

ללב הים הכחול והעמוק, השמש מחממת את הגוף ואת הלב, ועל כוס שמפנייה התחלתי להסתובב בין המכרים וסוף סוף להכיר את האנשים שיושבים לידי יום יום במשרד. דיברנו על חיינו האישיים, ולא רק על עבודה.

בדרך כלל ימי גיבוש לחברות די משעממים ועושים מה שצריך כדי לסיים מהר ולחזור הביתה. אבל דווקא על היאכטה, שלא היה באמת לאן לברוח, התקרבנו זה לזו, והאווירה שנוצרה הייתה מיוחדת והיו פעילויות מעניינות ומגוונות. התפאורה של הים הרוגע וההפלגה על היאכטה שחוצה את הים בשקט בוטח תרמה להשתתפות בכל הפעילויות והעניקו ערך מוסף לאחדות בינינו.

הסקיפר וצוות היאכטה

היו מאוד מקצועיים ובמהלך ההפלגה דאגו לבטיחות שלנו, לקראת היום הזה של סדנת גיבוש על יאכטה, הם הכינו פעילות מיוחדת שמתאימה גם לחברה שלנו בשילוב עם הפעילות על היאכטה בלב ים.

אני אישית הכי התחברתי לשירה בציבור בלב הים! מילות השיר רצו בפלאפונים, כשברקע מתנגנת המוסיקה שליוותה אותנו, ושרנו יחד שירים ישראליים נוסטלגיים ומרגשים. זו הייתה גולת הכותרת של כל הפעילויות שנעשו באותה סדנת גיבוש על יאכטה, והייתה סיומת משובחת לאחדות שנוצרה.

הרגשתי שכולם משתחררים אט אט, ואפילו חלק מהאנשים פנו למנהלים ודיברו איתם על רעיונות חדשים שיום הגיבוש עורר בהם יצירתיות, ודנו בהזדמנויות עסקיות באווירה של שיתוף פעולה.

אפילו לי היה יותר נוח לגשת ולספר למנהלים על דברים שהציקו לי בזמן העבודה, והם הקשיבו בלב רחב והודו לי על שיתוף הפעולה.

ממש לא רציתי שיום הגיבוש יסתיים

כשחזרנו למחרת לעבודה, האווירה במשרד הייתה כבר אחרת לגמרי. המשכנו לדבר על היום שעברנו סדנת גיבוש על יאכטה, סיפרנו בדיחות שנוצרו בעקבות הסדנה, והייתה אווירה מעולה במשרד. אני בטוח שזה עזר גם בייעול העבודה.

מי שארגן לנו את הסדנה היו חברת גל ונעמה השכרת יאכטות שאני ממליץ בחום עליהם, מציעים ימי סדנת גיבוש על יאכטה, ואני בהחלט מחכה בכיליון עיניים לפעם הבאה שנשוב אליהם שוב.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו