השכרת יאכטה ליום הולדת

הפלגה ביאכטה מסדרת את היום

יום הולדת על יאכטה יוקרתית

הסרטון שלנו

רוצים לחגוג השנה את יום ההולדת שלכם באווירה שונה?

מחפשים מקום מיוחד ומפתיע לערוך את יום ההולדת של בן או בת הזוג שלכם?

השכרת יאכטה ליום הולדת יום בלתי נשכח

אצלנו על היאכטה תוכלו להפוך את היום החשוב והמיוחד הזה ליום בלתי נשכח, אנחו מציעים לכם יאכטה יוקרתית ומפנקת שתיקח אתכם למרחבי הים מול חופי הרצליה ותל אביב

אל תתפשרו על איכות!

 כי אנחנו בגל ונעמה יאכטות בעלי ותק וניסיון רב בשייט בכלל ובמיוחד בקונספט הפקת ימי הולדת על היאכטה

היאכטה שלנו מפוארת ומושקעת במיוחד עבור ימי הולדת לזוגות, וקבוצות עד 13 איש

על הסיפון הקדמי תמצאו כריות פופ מפנקות להשתזף, ופינת ישיבה מוצלת ומרווחת בירכתיים

ביאכטה שלנו תוכלו ליהנות מכמה שעות של שקט ושלווה באוירה פסטורלית מושלמת בלב הים

דמיינו לעצמכם שאתם מפליגים קופצים למים ורוקדים על הסיפון

אנחנו ניקח אתכם לרגעים קסומים בלב ים ונאפשר לכם לחוות מקצב אחר של החיים, ואף נשלב בו הפתעות ליום ההולדת

שייט זוגי ליום הולדת עם גל ונעמה השכרת יאכטות

שייט זוגי שיוצא להרפתקה בלתי נשכחת כדי לחגוג יום הולדת מיוחד עם חברת גל ונעמה השכרת יאכטות. החברה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת בתוך יופיו של הים.

השייט הזוגי מתחיל בכך שבני הזוג עולים על יאכטה מפוארת, המעוצבת במומחיות כדי לספק נוחות ואלגנטיות במים הפתוחים. גל ונעמה השכרת יאכטות, הידועים בשירות יוצא הדופן שלהם, דואגים לכל פרט בחגיגה, ומבטיחים חוויה מקורית ומהנה לזוג ליום ההולדת.

כשהיאכטה גולשת במימי התכלת, הזוג מפליג בנופים עוצרי נשימה של קו החוף. הנדנוד העדין של היאכטה והצלילים הקצביים של הגלים יוצרים אווירה שלווה ומכינים את הבמה לחגיגה רומנטית ואינטימית. סיפון היאכטה הופך למקלט פרטי עבור בני הזוג, ומאפשר להם לברוח מהמולת היומיום.

חשבנו על כל הפרטים הקטנים המתאימים לשייט זוגי ליום הולדת

צוות היאכטה, מאומן וקשוב, מוסיף נופך של תחכום למסע. מניווט מומחה ועד לסעודת גורמה, כל היבט נבדק בקפידה כדי לענות על הציפיות של בני הזוג. סעודת יום הולדת מפוארת מוכנה מבעוד מועד על הסיפון, הכוללת מנות מענגות שמגרות את בלוטות הטעם. בני הזוג נהנים מחוויית אוכל מותאמת אישית, מתענגים על כל רגע על רקע השמש השוקעת מעל האופק.

המחויבות של גל ונעמה השכרת יאכטות למצוינות חורגת מעבר ליאכטה עצמה. לבני הזוג במהלך שייט זוגי ניתנת האפשרות לעסוק בפעילויות מים שונות, מה שמוסיף תחושת הרפתקה לחגיגה שלהם. בין אם זה שחייה עם אבוב במים צלולים, חקר מפרצונים נסתרים או פשוט להתחמם בחום השמש על סיפון היאכטה, כל רגע מותאם ליצירת זיכרונות יקרים.

כשהיום עובר ללילה, היאכטה הופכת לנווה מדבר צף של חגיגה. הזוג מוקף בזוהר העדין של אור הכוכבים, שמעצים את האווירה הרומנטית. הצוות מפתיע אותם עם עוגת יום הולדת, מעוטרת בנרות מרצדים, ויוצרים רגע קסום שייזכר לנצח.

היאכטה מפליגה חזרה למרינה ומותירה את בני הזוג עם לבבות מלאי הכרת תודה על שייט זוגי שהיה חגיגת יום הולדת שעלתה על כל הציפיות.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו