הצעות נישואין מקוריות שקשה לסרב להן

שעת ערב, בריזה מהים, נרות דולקים, בקבוק יין איכותי. רוב האנשים, שלא לומר רוב הבחורות, יגדירו את זה כתפאורה המושלמת לממש הצעות נישואין מקוריות. אבל יש כאלה שצריכים משהו מעבר, הרבה מעבר.

בין אם כדי להפוך את החוויה לבלתי נשכחת ובין אם כדי לדאוג שהצעת הנישואין לא תיענה בסירוב, עוד ועוד אנשים מותחים את הגבולות ועושים הצעות נישואין מקוריות שונות ומשונות.

לטובת אלו שרוצים להתמסד ומתלבטים איך להציע, כינסנו לפניכם ארבעה מקרים של הצעת נישואין שנמצאת הרחק מאוד מחוץ לקופסה.

הצעות נישואין מקוריות אחרי מרתון וקור

חובב מרתונים אוסטרלי החליט לרוץ עם אהובתו ריצת מרתון. מעבר לאתגר הרגיל שבריצה, ישנו עוד פרט קטן, ריצת המרתון התרחשה בקוטב הצפוני. ועוד דבר קטן נוסף, ריצת המרתון היוותה פתיח להצעת נישואין מצדו. השניים סיימו יחדיו את המרוץ, ובזמן שאהובתו התנשפה, הוא לא התעכב לרגע, ירד על ברכיו והציע לה נישואין. הרצה ההמומה התקשתה להסדיר את נשימתה, לא ברור אם בגלל הקור, המאמץ, או שלמעשה בגלל ההלם. לאחר מלמולים על כך שאינה מאמינה, ענתה שתתחתן איתו.

הצעות נישואין מקוריות בריחוף

מאקסטרים אחד למשנהו, הפעם מדובר על הצעות נישואין מקוריות ללא כוח הכבידה. לארכיטקטית מניו יורק, ציפתה הפתעת יום הולדת לא שגרתית: אהובה שכר טיסה במטוס בואינג מיוחד, שבתמרונים אוויריים מצליח ליצור לנוסעים מספר דקות של ריחוף באוויר, כאילו היו במעבורת חלל. הוא חיכה לרגע בו ירחפו כדי להציע לה נישואין. לדבריו, פחד שהטבעת תרחף הרחק ממנו ברגע האמת. היא הסכימה והשניים כבר שואפים לבלות בבוא הזמן את יום הנישואין שלהם בחלל החיצון.

הצעות נישואין מקוריות לפני התרסקות מטוס

טייס חובב חיפש הצעות נישואין מקוריות על מנת להפתיע את חברתו. השניים יצאו לטיסה במטוס קל, כשלפתע מערכות ההנעה וההיגוי הפסיקו להגיב. הטייס הורה לחברתו לעבור על ספר ההוראות למקרי חירום שהיה במטוס, ולאחר מספר הוראות הגיוניות למראה, הגיעה החברה להוראות "תהליך טבעת האירוסין", ולמבחן הכשירות הסופי – "התנשאי לי?". החברה ההמומה הבינה מיד במה מדובר, וענתה שכן. מיותר לציין ש"הכשלים החמורים" במטוס התבטלו כלא היו, ולרווחתה, כל הסיפור תועד במצלמה נסתרת והפך ללהיט ברשת.

הצעת נישואין מקוריות עם אש ומים

לאחר סקר מעמיק של הצעות נישואין מקוריות החליט החבר שהוא כבאי אש על הצתה מבוקרת של עצמו לפני הצעת נישואין, במהלך שהותם של הזוג בבריכה פרטית הצית החבר את עצמו על משטח מעל הבריכה בכינוס משפחתי. החבר הבוער קפץ אל המים ויצא מהם עם טבעת לעיני חברתו ההמומה ירד על ברכו והציע לה נישאין.

אם עוד היו לכם התלבטויות והתחבטויות בנוגע למימוש הצעות נישואין מקוריות, מקווה שעכשיו יש לכם כמה רעיונות ברורים לדרך של אנשים להציע נישואין.

ולמרות המקוריות שבהצעות הנ"ל אנחנו חושבים שהצעות נישואין מקוריות ומפתיעות על יאכטה בלב ים הן המושלמות ביותר.

מה דעתכם?

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו