הצעת נישואין על יאכטה ביוון

כתבה זו נכתבה ברגשי תודה לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות על העזרה, התכנון, והליווי המקצועי

בהפקת הצעת נישואין על יאכטה במהלך חופשת שייט ביוון.

הסיפור שלי מתחיל בזה שאני לא בחור רומנטי כל כך, החברה שלי מעירה לי על זה מדי פעם, לכן לפחות את הצעת הנישואין שלנו רציתי לעשות באופן רומנטי ויפה. אנחנו כבר זמן מה יחד, וזו התקופה הכי יפה בחיים שלי והכל בזכותה.

לא היה לי שום רעיון איך להציע נישואין בצורה רומנטית, ולא ידעתי מה לעשות כדי שהיא תהיה מאושרת, כי זה כל מה שאני רוצה, שהיא תהיה מאושרת.

התחלתי לחפש רעיונות באינטרנט, וקפץ לי בתוצאות הצעת נישואין על יאכטה ביוון. נכנסתי, וקראתי על חברת גל ונעמה השכרת יאכטות המציעים חופשת שייט של שבוע ימים עם הצעת נישואין על יאכטה ביוון,  וחשבתי לעצמי, אני לא צריך לדאוג בכלל. הצוות שלהם מציע לך הפקה מורכבת בדיוק למידותיך ועוזרים בכל התכנון. חוץ מזה, חופשה ביוון בדיוק מתאימה לנו, וידוע שאיי יוון הם לוקיישן מעולה להצעות נישואין.

אז למה לעשות הצעת נישואין על יאכטה ביוון?

תחשבו על זה. הנופים של איי יוון, החופים הלבנים, האווירה הים-תיכונית האותנטית, הים הכחול והצלול, האטרקציות הרבות שיוון מציעה, וכל זה כשאנחנו בהפלגה פרטית על יאכטה ששוכרים לשבוע ימים.

בחברה מציעים לך שבוע של חופשת שייט הכוללת הצעת נישואין על יאכטה ביוון והם דואגים לכל הלוגיסטיקה, החל מתכנון מסלול השייט, השכרת היאכטה ביוון בהתאם לתקציב, טיסות ליוון והעברות משדה התעופה למרינה שבה עוגנת היאכטה, סקיפר ישראלי של החברה שישיט את היאכטה במהלך השבוע ביוון ויכין מראש את ההפקה של הצעת הנישואין, כל זה ביחד עם הטבע העוצמתי בליווי כוס שמפניה על סיפון היאכטה יספקו את האווירה הרומנטית המושלמת שחיפשתי. כל מה שאני בעצם צריך לעשות זה לשים מבטחי על הסקיפר שיוביל אותנו במסלול המתוכנן ועל יוון שתקסים אותנו בנופיה, ולהחליט מתי אני כורע ברך.

איזה מזל שמצאתי את זה!

חברה שלי ידעה שטסים ליוון, אבל היא ממש נפלה מהרגליים כשהגענו למרינה באי לפקדה ושם חיכתה לנו יאכטה פרטית חמודה כמו בית קטן ששט על המים רק בשבילנו, עם 2 חדרים זוגיים, סלון עם ספות ושולחן אוכל, מטבח ושירותים, ועל הסיפון פינת ישיבה מוצלת וסיפון שיזוף מפנק עם כריות, ומאחורי היאכטה קשורה לה סירת מנוע קטנה שאפשר לשוט בה לחופים נסתרים ומערות באיים שהיאכטה עוגנת בהם.

הסקיפר הנחמד שקיבל אותנו בברכת שלום בעברית, הסביר לנו על היאכטה ומה התוכניות להפלגה במהלך החופשה.

חברה שלי ממש זרחה מאושר, ואמרה "לא מאמינה שהצלחת לעבוד עליי ולהרים את כל זה בלי שאדע, זה כל כך רומנטי". באמת שזו הייתה חופשה מהחלומות, הזמן האיכותי שהיה לנו יחד והחוויות הנהדרות שצברנו, היה פשוט מושלם.

כשהיינו ממש לקראת סוף השבוע של ההפלגה, בדיוק כשהשקיעה צבעה את השמיים באדום וסגול מרהיבים, ביקשתי מהסקיפר שיגביר את המוזיקה הרומנטית, והוא גם הביא את השלט שהכנו מבעוד מועד שעליו היה כתוב "אהובתי התנשאי לי", כרעתי ברך והוצאתי בידיים רועדות את הטבעת, והיא כמובן שהסכימה.

חזרנו מלאי אדרנלין מההפלגות בין האיים שהרגשנו שחיכו רק לנו כל הזמן הזה, מהאטרקציות הרבות שעשינו שם, החל מספורט מים, דייג מהיאכטה, שחיה עם דולפינים שקיפצו לידנו, טיולים באיים היוונים שבהם עגנו, האוכל והמוזיקה המקפיצה בטברנות, וגולת הכותרת של כל החופשה הזו הייתה הצעת נישואין מהסרטים על יאכטה מפוארת בלוקיישן הכי מדהים שיש.

הצעת נישואין על יאכטה ביוון זו חוויה בלתי נשכחת!

לא יכולתי לדמיין שזו תהיה הצעת נישואין ברמה גרנדיוזית כזו, פשוט מושלם, מאז החברה שלי, כלומר אשתי לעתיד אומרת לי שאני רומנטיקן חסר תקנה! איזה כייף לגרום לבנאדם שאתה אוהב אושר כזה גדול.

לא הייתי יכול להפיק כזו הצעת נישואין על יאכטה ביוון בלי הצוות המדהים של גל ונעמה השכרת יאכטות, שלכל אורך הדרך היו שם בשבילי, החל משיחת הטלפון הראשונית והפגישה בארץ על היאכטה שלהם במרינה הרצליה ועד לסיום המדהים בהצעת הנישואין על היאכטה ביוון, הם ליוו אותי באופן מקצועי, ועזרו לי בכל בקשה שרציתי לממש.

פשוט הם היו שם בשבילי כל הזמן!

כאן תוכלו להיכנס לקישור שצירפתי ולהתרשם מהיאכטות והמחירים שלהם ביוון – השכרת יאכטה ביוון

אם אתם מתכננים להציע נישואין ומחפשים באמת משהו מיוחד ומקורי, תעשו לעצמכם טובה ותזמינו עכשיו הפלגה עם הצעת נישואין על יאכטה ביוון רק מחברת גל ונעמה השכרת יאכטות

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו