סיפור קצר על שתי הצעות נישואין

זה סיפור שכבר קרה בעבר, בארצות שונות, וודאי בתקופת הקיבוץ בו חיו אנשים יחדיו בקומונות. זה קרה בסרטים ואולי גם בהצגות, בשירים ובבדיחות, אך למרות המאורעות הדומים, נראה כי בכל  פעם משתנה הסיפור. אז על מה הסיפור תשאלו? אל דאגה. מייד יובנו הדברים.

 מסופר על שלושה חברים, חברי ילדות אשר מכירים זה את זה, את החולשות והחזקות, את העבר ואת השאיפות לעתיד. הם מכירים את המשפחות וחיות המחמד, צורת החיים, המאכלים הצבעים האהובים, הסרטים ויתר החברים. שלשה חברים, בין אם מדובר על שני גברים ובחורה או לחלופין שתי בחורות ובחור, הן עסק לא פשוט כלל לכשגדלים.

במקרה הזה, היה מדובר על נמרוד, חן ושי אשר גדלו במושב, הלכו לאותו בית ספר יסודי, למדו באותה החטיבה, יצאו אל אותם טיולים שנתיים, אכלו מאותה שקית במבה וחזרו שזופים ממחנות הקיץ.

הם סיימו את הבגרויות, שרתו בצבא ונהגו להיפגש בסופי שבוע. השלושה חגגו יחד ימי הולדת ואפילו טסו לחו"ל לטיול טרקים בנפאל. הם היו שלישייה אשר לא נפרדה.

אהבה בעייתית

תמיד הייתה תחרות סמויה בין שני הגברים שאהבו את חן, ואהבה זו תפסה תאוצה ככל שהתבגרו. כל אחד מהם ניסה לבלות עם חן לבדו עד אשר הכול התפוצץ. זה קרה במהירות. ביום ראשון שוחח נמרוד עם אמו על חן. הוא היסס כאשר שאל אותה: "אימא, תהיי מופתעת אם חן תקבל פתאום הצעת נישואין?" אמו שאלה "הצעת נישואין?", "כן", השיב נמרוד –  "מה שאת שומעת. אמו הבינה כי מדובר בשיחה משמעותית, עזבה את עיסוקה והתיישבה לצד בנה. "נמרודי, הצעת נישואין אינה דבר אשר נופל מהשמיים". נמרוד חייך והשיב : "מעניין שהשתמשת דווקא בביטוי הזה מפני שחשבתי על הצעת נישואין שמטוס יעוף בשמיים עם ההצעה שלי. אמו של נמרוד הביטה בו ואמרה "תראה, אני יודעת שאתה וחן מתאימים, אך מה יהיה עם שי?"

נמרוד התעצבן ואמר ששי יכול לחפש. הוא כעס על אמו מפני שרצה שתראה רק אותו.

באותו השבוע קנה נמרוד טבעת יפיפייה ותכנן את צעדיו.

במקביל כמו היה הדבר באוויר, רכש גם שי טבעת והוא גם תכנן להציע ליעל נישואין על יאכטה בלב ים.

במהלך סוף השבוע טיילו נמרוד ויעל בים ולפתע עבר מטוס עם הצעת נישואין מרגשת, על השלט היה כתוב: " יעל, אני מכיר אותך מילדות, גדלת להיות אישה מקסימה, התהיי לי לאישה?" ליעל לקח כמה דקות לקלוט את המסר, אך כאשר כרע נמרוד ברך, מצאה את עצמה רועדת לגמרי. היא לא ידעה מה לומר. נמרוד קיבל תשובה לא מספקת. יעל הייתה צריכה לחשוב על זה. בינתיים החליטה שלא תספר לשי.

לאחר כשבוע ציפתה ליעל הצעת נישואין על יאכטה במהלך שייט שהזמין אותה שי, הוא הציע לה כשישבו על הסיפון מול הים הרחב ושקיעה מרהיבה.

יעל ההמומה

השיבה גם לשי כי תאלץ לחשוב על הצעת נישואין זו והסתגרה בביתה מבולבלת מבלי לדעת מה להחליט.

האם יש לכם השערה במי בחרה?

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו