השכרת יאכטה במרינה הרצליה

מרינה הרצליה, נחשבת למרינה הכי גדולה וחדישה בארץ, יש בה מתחמי בילוי ונופש למשפחות, לזוגות ולתיירים. אפשר לבקר בקניון ארנה המפואר, שכולל חנויות של מותגים רבים מכל העולם, לאכול באחת המסעדות המפוארות בקניון או במרינה עצמה או פשוט לטייל וליהנות מהנוף הפסטורלי, והיתרון הגדול של המקום שתמיד תוכלו להזמין השכרת יאכטה במרינה הרצליה שיכולה להיות חלק מהבילוי.

אין צורך לטוס לחו"ל כדי להפליג ביאכטה, הרצליה נמצאת במרכז הארץ ומאוד קל להגיע אליה, מי שרוצה בילוי מיוחד ומהנה, השכרת יאכטה במרינה הרצליה יכולה מאוד להתאים לו.

למי זה מתאים?

השכרת יאכטה במרינה הרצליה מתאימה לכל מי שיש רישיון להשיט יאכטה וגם למי שאין רישיון.

לאלה מכם שיש רישיון משיט פשוט יכולים לשכור יאכטה ולהפליג עליה באופן עצמאי ופרטי באחד ממועדוני היאכטות הרבים במרינה.

למי שאין רישיון להשיט יאכטה, אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נדאג לצרף ליאכטה סקיפר מקצועי עם רישיון שישיט אתכם ללב ים, ונתאם אתכם את הפעילות שתרצו.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה בטוחה ומסודרת בהתאם לתקנות ולחוק בישראל, במרינה יש שמירה ואבטחה, כך שהפעילות במקום מאובטחת והיאכטה שלנו מבוטחת, עם ציוד בטיחות מתקדם, בהתאם לתקנים בינלאומיים.

על היאכטה שלנו יכולים להפליג 13 אנשים והסקיפר שלנו עם רישיון משיט מסחרי, בעל ניסיון ימי רב בשייט יאכטות בכלל ובהפלגות לאירועים בפרט. הוא תמיד ישמח לתת הסברים על היאכטה, על ההפלגה ועל השייט, כך ההפלגה על היאכטה תהיה מעניינת ומהנה, ואפילו תוכלו להתנסות בתפעול היאכטה ובנהיגה עצמית בהדרכת הסקיפר.

ההפלגות שלנו מתאימות לכל הגילאים, ואם מדובר בהפלגה של ילדים, נוציא אותם לשייט בליווי מבוגר אחראי מטעמכם.

אצלנו השכרת יאכטה במרינה הרצליה יכולה לכלול הפלגה עם חברים, אירוע יום הולדת, הצעת נישואין, יום גיבוש לעובדים, הצעת נישואין, שיט רומנטי לזוג, או שייט משפחתי. אנחנו תמיד ממליצים לבוא עם הרבה מצב רוח, להביא כובע, קרם הגנה ובגד ים.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה לשייט שלא תשכחו!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו