השכרת יאכטה למספר ימים בארץ חופשה ייחודית

אתם ממש מרגישים שזה בדיוק הזמן לצאת לחופשה קצרה בארץ. מזג האוויר מושלם ומדויק לכם, לא קר מידי, לא חם מידי, ואין לכם חשק להדחק במטוס קטן עם כל הישראלים הלחוצים והעצבניים שגם החליטו לקחת חופש בדיוק מתי שאתם תכננתם. אתם מחפשים שקט, שלווה, להטעין את המצברים באמת.

אתם רוצים להתרענן ולברוח קצת מהשגרה הלוחצת ומצד שני להרגיש כאילו הייתם בחו"ל? רוצים להרגיש תיירים אבל בבית?

מה שאתם יכולים לעשות זה ללכת על השכרת יאכטה למספר ימים בארץ

השכרת יאכטה למספר ימים בארץ יכולה להתאים למשפחה צעירה שרוצה לצאת לחופשת קיץ מיוחדת ושיש להם יצר הרפתקני, לזוג שרוצה לחוש לכמה ימים איך זה להיות באטמוספירה אחרת ובועה זוגית מלאת אהבה, לזוג מבוגר עם דמיון סוער שנמאס להם לבלות באותה הדרך הקבועה ולשבור שגרה, או למשפחה גרעינית שרוצה לעשות גיבוש משפחתי לאחר זמן רב שלא התראו.

המסלול

אנחנו מציעים לכם השכרת יאכטה למספר ימים בארץ, יציאה לשייט מהמרינה בהרצליה למרינה באשקלון. זהו מסלול נפלא שנמשך יומיים, בו מפליגים עם הרוח שנושבת במפרשים, בזמן  הזה נהנים ממיטות השיזוף וכיסאות הנוח, שותים שמפנייה ומתרפקים על האווירה הרומנטית הנהדרת.

מה עושים בשייט

במהלך השייט תוכלו להתנסות בשחייה עם האבוב המקפיץ את האדרנלין או שייט מפרשים מאתגר שבו אתם תתפעלו את היאכטה בעצמכם בהדרכת הסקיפר, ואם אתם עם ילדים, הם יוכלו גם ללמוד מהסקיפר שלנו על מבנה הספינה, דייג במים עמוקים, בעוד אתם המבוגרים מביטים לאופק הים ומתלטפים מקרני השמש החמימה.

הבטיחות חשובה לנו מאוד ואנחנו מקפידים במהלך ההפלגה שכל הפעילות תהיה בטיחותית בהתאם לתקנות.

לקראת סוף היום נגיע למרינה של אשקלון. תוכלו לרדת למרינה ולהסתובב באזור ולבלות, או לקחת את הילדים לפעילויות השונות שמתקיימות במרינה ובעיר אשקלון.

בערב אחרי היום המרתק, אתם תישנו ביאכטה בקבינות שלנו, עייפים ומרוצים.

בבוקר למחרת נחזור בשייט מלהיב לעבר מרינה הרצליה.

כל הארוחות יוגשו לכם על סיפון היאכטה, כך שאין צורך לדאוג להביא אוכל ושתייה מהבית, אנחנו נדאג לכם לכל מחסור.

השכרת יאכטה למספר ימים בארץ מתאימה לזוגות או למשפחות עד שני ילדים, וגיל הילדים צריך להיות מינימום עשר שנים.

לסיכום

אם אתם רוצים לצאת לחופשה ייחודית, הרפתקנית ומסעירה למספר ימים, התקשרו אלינו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות והזמינו השכרת יאכטה למספר ימים בארץ.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו