השכרת יאכטה לסקיפרים לגלות את עצמכם מחדש

השכרת יאכטה נותנת משמעות אחרת לחיים. רוצים להיות קרובים לטבע? מחפשים שינוי בסגנון החיים? אוהבים ים? אם עניתם בחיוב מקומכם איתנו.

השכרת יאכטה הזדמנות לחיים חדשים

להיות סקיפר משמעותו לשנות את סגנון החיים, להשתחרר מהלבוש הפורמאלי, לחלץ כפתורים ולתת לים הכחול ולרוח הנושבת לשחרר אותך מכל העומסים שמטרידים את מנוחתך ביומיום.

תחושה מופלאה של עצמאות וביטחון הנשזרת בד בבד עם אחריות ומקצוע מכובד לכל דבר הם בבסיסו של קורס סקיפרים איכותי.

מעבר למיומנות השייט והידע הרב אליו תיחשף בקורס סקיפרים, אתה מוזמן לחוות אהבות וריגושים שבהחלט עשויים להשפיע לטובה על חייך.

בקורס סקיפרים תעשיר את הידע שלך, תפגוש אנשים חדשים ומעניינים ותבלה כמה שעות איכות, לפחות פעם בשבוע, על הים המופלא, ותוכל לקחת השכרת יאכטה בכל מקום בעולם לטיול שייט מדהים.

 בוא לגלות את עוצמותיו של הים

לים יש כוחות מכשפים, מי לא נופל ברשתו? זוגות אוהבים, ילדים קטנים וגדולים, אנשים מבוגרים (ואפילו דגים…), ולא לשווא.

לים יש עוצמות מרגיעות ומרפאות, ומגוון עצום של שימושים.

ספורט ימי רב מגיע מהים, החל מגלישת גלים וכלה בקייטסרפינג, וגלישה מקצועית, כמו כן השטת סירות שונות ,גם הן משמשות לשייט אתגרי.

אם אתה רוצה לגלות את העוצמה שבך ולהתמודד מול איתני הטבע בשידור חי, הים קורא לך לחוויית חיים חד פעמית ומרגשת שבסופה ממתין פרס אמיתי – רישיון להשטת יאכטה שבעזרתו ניתן לממש השכרת יאכטה ברחבי העולם.

התכנים הנלמדים

סקיפר הוא תפקיד הטומן בחובו אחריות רבה ודורש מיומנויות רבות, הן בשליטה פיזית, והן בידע טכני רב.

הקורס מספק תנאים אידיאלים ללמידה תוך שילוב בין חומר עיוני לחומר מעשי, ולא בכדי, ההתנסות על גלי הים מעבירה אתכם מהנוהל אל הפועל ומהווה ניסיון חשוב וחיוני.

בין המקצועות הנלמדים בקורס סקיפרים תוכלו למצוא: ימאות כללית, הפעלת מכשירים, ניווט, מכונות, ובנוסף ידע חיוני על עזרה ראשונה, פינוי, והצלה בלב ים.

כל קורס סקיפרים מלווה בצוות חם ומקסים המורכב מאנשי איכות מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב וניסיון עשיר. לרב יהיו אלה בוגרי קורס חובלים או צופי ים.

מערכת השעות של קורס סקיפרים לרב נוחה מאד, ונקבעת על פי יכולות התלמיד ונמשכת על פי רב על פני 8 חודשים. בסיום הקורס, עם מעבר הבחינות הסופיות, תזכו לרישיון רשמי ממנהל הספנות שניתן דרך משרד התחבורה. הרישיון יקנה לכם אישור רשמי להפליג ביאכטה עד 24 מטר עד 100 טון, ואז תוכלו לממש את החלום השכרת יאכטה בארץ וברחבי העולם.

למי זה מתאים?

קהל היעד הוא כל אדם שמעוניין להכניס קצת צבע לחייו. אין צורך בניסיון קודם, כל הידע והכישורים הנחוצים יועברו לך, וכמובן לאלה שמעוניינים לשנות את קצב החיים ולהתחיל לטייל בעולם על ידי השכרת יאכטה שבה ישוטו בין איים קסומים.

על פי חוק, הגיל המינימאלי ללמידה הוא גיל 18, אך הקורס מתאים לכל קשת הגילאים והאוכלוסייה, בין אם אתה בתחילת דרכך או בין אם אתה פנסיונר המבקש להוסיף עניין ובילוי איכותי לשעות הפנאי, זו בהחלט הדרך המהנה ביותר לעשות זאת.

אז אל תהססו, הוציאו רישיון ליאכטה ובאו להצטרף לאלפי סקיפרים המטיילים בעולם על יאכטות ששכרו מחברות השכרת יאכטה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו