השכרת יאכטה עם סקיפר

חיפשנו בילוי מקורי שובר שגרה שיעזור לנו לגלות פן חדש בזוגיות המתוקה שלנו.

לאחר חיפושים באינטרנט וניסיון לחשוב על חוויה מיוחדת, הגענו לאתר חברת גל ונעמה השכרת יאכטות.

כיוון שזאת הפעם הראשונה שאנו בכלל חושבים על בילוי שהוא לא על הקרקע החלטנו לשקול הפלגה אך רצינו סוג של ליווי, כלומר ניסיון ומקצועיות של בעל ניסיון שיעזור לנו  להפוך כל רגע לשווה במיוחד.

השכרת יאכטה עם סקיפר, הרעיון נראה תפור עלינו בול והחלטנו ללכת על זה.

לאחר שיחה קצרה עם חברת השכרת היאכטות, גיבשנו דעה לגבי סוג החוויה שתכלול השכרת יאכטה עם סקיפר, קצת שמפניה, קצת שיזוף בלב הים הפתוח והרבה רומנטיקה כמובן.

יצאנו להפלגה של מספר שעות מהמרינה בהרצליה, עם בקבוק שמפניה וצפייה ייחודית למשהו שונה.

תיאור היאכטה

היאכטה שהשכרנו הייתה ניכרת בעיצוב המיוחד לשייט רומנטי, ובילוי זוגי מכל סוג.

בחלקה האחורי של היאכטה גילינו פינת ישיבה מרווחת בחיפוי עץ, מערכת שמע למוסיקה, שכמובן תרמה לרומנטיקה בלב הים

הייתה גם  מדרגה עם סולם ירידה למים, כך שיכולנו לטבול במים הצלולים של אמצע הים.

בסלון פנים היאכטה האבזור מדויק, עם שלושה חדרים זוגיים, מקרר מזגן טלוויזיה ועוד אבזור שהופך את החוויה לנגישה ורומנטית כאחד

האווירה מיוחדת במיוחד כשמדובר על הבילוי הראשון שלנו בים על יאכטה יוקרתית

היה גם ציוד דייג, ועוד כמה אלמנטים, אך הפיתוי של להפוך לדייגים ברגע אחד יחכה לפעם הבאה

החוויה

השכרת יאכטה עם סקיפר נתנה לנו את ההרגשה הרומנטית של פעם, נשארנו עם טעם של עוד כך שלאחר ההפלגה כבר התחלנו לתכנן את ההפלגה הבאה שלנו

את החוויה של השכרת יאכטה עם סקיפר עבורנו אפשר לסכם, במשפט אחד, זאת רק ההתחלה! כי ההפלגה ביאכטה הייתה בשבילנו, חוויה נהדרת, מאוד קוסמת לנו האפשרות של להפליג בים הפתוח באווירה רומנטית, נוחה ומיוחדת כאחד.

שבוע לאחר ההפלגה כבר התחלנו לתכנן את ההפלגה הבאה שלנו, מאוד התרשמנו מחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, ואנו שוקלים לחיוב לשכור את שירותיהם שוב, ומקווים לחזור מהפלגה ביוון בקרוב ולכתוב על חוויות נפלאות אף יותר, לדבריהם השכרת יאכטה עם סקיפר ביוון זאת חוויה טיולית ורומנטית במיוחד.

בהפלגה הבאה שלנו אנו מתכננים גם טיולים בשטח ועגינה במקומות קסומים, באזור איי יוון, ובניהם האי לפקדה שהוא אחד האיים היפים ביותר ביוון

לגבי היעדים מלפקדה, נכתוב בהמשך בהתרגשות כמובן.