השכרת יאכטות ביוון והאיים

השכרת יאכטות ביוון והאיים עם הנופים המדהימים, האיים המיתיים של יוון, והאוזו כמובן, נראתה לכולנו כמו חוויה שבטח לא נשכח ויותר מזה, תהווה סוג של פיק בנושא חוויות מטיולים ברחבי אירופה. הפלגנו בקבוצות של שמונה אנשים ביאכטה, בשלוש יאכטות שונות.

השכרת יאכטות ביוון באופן כללי מצריכה תכנון על מנת למקסם את החוויה, ולא להתפשר על פחות מהפלגה חלומית.

זה מה שתכננו וזה מה שעשינו – הפלגה חלומית ליעדים ביוון

את היאכטה קיבלנו בשעות אחר הצהריים לאחר שהתרעננו קצת בשהות במלון וקפיצה לבריכת המלון שנמצא בתוך המרינה באי לפקדה.

לאחר תדרוך בטיחות ושחרור החבלים של היאכטות, התחלנו להרגיש את זרימת האוויר והתחושה הנפלאה שאנו עומדים להיות עדים למסע יוצא מגדר הרגיל ומרגש.

 לאחר הפלגה של כשלוש שעות מלפקדה, הגענו לסיבוטה לאחר שחווינו את הטעם של המרחב והשקט הרועש שרק הים הפתוח יכול לספק.

סיבוטה, מתאפיינת בשילוב נדיר של צבעי הים עם צבעי הירק היערי, מגוון מסלולי הליכה בשטח כפרי מיוער ומקסים, ובחופים הרגשנו כמו בבריכה פרטית משלנו, מתנת טבע מושלמת.

פיסקרדו בקפלוניה

כשמדובר על השכרת יאכטות ביוון ראוי לתכנן את זמני השהייה בכל מקום, כי מה שבטוח אלה איים שגורמים לך לאבד את הזמן ולשכוח שיש עוד מקומות שכדאי להפליג אליהם.

ביום השני לאחר כשעה הפלגה מהאי סיבוטה הגענו לפיסקרדו בקפולניה, ללא ספק אחת העיירות הכי יפות של יוון. פיסקרדו מציעה מגוון של פעילויות ואטרקציות לכל גיל ולכל סוג של בילוי מועדף. נסכם ונאמר שאת הלילה סיימנו עם אוזו משובח ומוסיקה יוונית שלרגע מסוים חלק ניכר מאתנו המפליגים, הרגיש כמו יווני טהור.

סמי בקפלוניה

האי קפולוניה הוא השני בגודלו מבין האיים היווניים, לכן לא באמת ידענו למה לצפות, ההפלגה לאורך האי קפולוניה הייתה מלווה במקומות קסומים, ואת החוויה אפשר לסכם בזה שאת קפולוניה צריך לשמור כמו סוד נפלא, כמו מעיין נעורים פרטי משלנו.

איתקה

כשלוש שעות הפלגה מהאי קפולוניה גילנו האי איתקה. גם אתיקה יוצרת אווירה של ים פרטי כיוון שאין הרבה תיירים באזור, ומי שחובב דייג זה בהחלט המקום לפרוס חקה ולתפוס שלווה באווירה הנצחית של הים הפתוח.

בחזרה ללפקדה

השכרת יאכטות ביוון היא חוויה שאחרי שחווים אותה החיים מתחלקים לשניים, לפני ההפלגה ואחרי ההפלגה. זוהי דרך נפלא להכיר את יוון מזווית שונה לגמרי.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו