השכרת יאכטות חושבים מחוץ לקופסה

אם בימים אלו אתם שוברים את הראש בחיפוש אחר רעיונות ליום כייף, סביר להניח שאתם מתלבטים בין כמה וכמה קריטריונים: הוא צריך להתאים לפורום ולנסיבות, לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר כך שכולם ייהנו ולא רק חלק, וכמובן להיות יצירתי, מקורי וחדשני. נכון, יש לא מעט קריטריונים שצריך לשקול בעת ובעונה אחת, אבל אם אתם מחפשים ומחפשים, תנו לנו להקל עליכם ולהעניק לכם את הרעיון המושלם: השכרת יאכטות.

השכרת יאכטות היא דרך לא פחות ממבריקה ליהנות ביום כייף שתזכרו לטובה גם בעוד שנים. ים כחול, שמש נעימה, תנודות הגלים, בריזה מרעננת, שתייה ושאר פינוקים בהישג יד, חברה טובה, הרגשה משכרת של החיים הטובים…מוזמנים לחשוב עוד שעות, בטוחים שלא תמצאו דרך יותר מדליקה ליהנות מיום כייף משותף. באחריות.

המלצות גל ונעמה השכרת יאכטות

אם אתם מתלבטים איך וכיצד לערוך יום כיף בפורום משפחתי, הפלגה משותפת יכולה להיות תפורה עליכם באותה מידה. היאכטות שלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מתאימות לכל הגילאים, מפעוטות ועד הגיל השלישי, כך שכל המשפחה יכולה להפליג בנוחות ובהנאה מקסימלית. ביאכטה תמצאו את כל הפסיליטיז שינעימו את זמנכם ואת הזמן של האנשים שאתם הכי אוהבים: סיפון לשיזוף ובו כריות מפנקות, אזור ישיבה נוח להפליא ומוצל בירכתיים, ואף סלון וחדרים פרטיים המצוידים עד הרמות הגבוהות ביותר ובשיא הפאר. כמובן אתם מוזמנים ליהנות ממוזיקה, כיבוד, משקה צונן ביד, ופשוט לנצל את הזמן עם האנשים שאתם אוהבים וליצור זיכרונות משותפים.

גם אם מתחשק לכם לבלות עם החברים, תוכלו לעשות זאת בשיא הנוחות. בני כל הגילאים יכולים ליהנות משייט השכרת יאכטות, ולהתאים את הבילוי לפי הצרכים והרצונות שלהם. אפשר ליצור מסיבת יום הולדת לילדים ולנערים, מסיבת רווקות, ימי הולדת עם כל החבר'ה, יום כייף לעובדים על יאכטה, או סתם, מפגש חברתי שכמוהו עוד לא היה לכם. בכל זאת, אפשר ללכת שוב למסעדה, אפשר ללכת שוב לסרט, אבל אם מתחשק לכם לעשות משהו מגבש ביחד, כזה שלא תפסיקו לדבר עליו, השכרת יאכטות היא לגמרי הפתרון.

אחד היתרונות הבולטים של הפלגה ביאכטה הוא יום כייף לעובדים על יאכטה, במיוחד כשמדובר בעניין שכל אחד יכול ליהנות ממנו. אם אתם מחלקה במשרד או משרד קטן, תוכלו להפליג יחד עד 13 קולגות על הסיפון, לכמה שעות שוברות דיסטנס שיבטיחו לכם שיחות מסדרון מצחיקות בעתיד הנראה לעין. לא משנה אם מדובר בצ'ופר שנתי, סיום מוצלח של רבעון, הרמת כוסית לקראת חג שמתקרב או סתם, רצון להראות לעובדים שמרוצים מהם, אין פתרון מגבש ומהנה יותר מלהזמין השכרת יאכטות והפלגה ללב ים.

לא משנה לאיזו מטרה אתם מכוונים, השכרת יאכטות היא הפתרון האולטימטיבי לבילוי שישאיר לכם זיכרונות, בילוי אחר שיוצא מהקופסה ויוצא מגדר הרגיל, או בקיצור – בול כפי שחלמתם.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו