השכרת יאכטה ליום הולדת בהפתעה

השכרת יאכטה ליום הולדת יכולה להיות הפלגה זוגית, הפלגה למשפחות או הפלגה לקבוצות של עד 13 אנשים. אצלנו אפשר להשכיר יאכטה למטרות הנאה ובילוי, כולל השכרת יאכטה לאירועים, כמו הצעת נישואין, מסיבת רווקות, אירוע חברה, שייט רומנטי וכו'.

הפעילות השכרת יאכטה ליום הולדת כוללת שיט בלב ים, תוכלו לקפוץ למים לשחייה עם אבוב כך שרצוי שתביאו אתכם בגד ים, וכמובן הפקת האירוע שלמטרתו הזמנתם את היאכטה.

בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות

יש צוות מקצועי של סקיפרים עם רישיון שיט בינלאומי ורמת בטיחות מהגבוהות ביותר. מאוד חשוב לנו שתפליגו בהנאה רבה ובבטחה, מהיציאה להפלגה ועד לחזרה ממנה.

למי שרוצה להפתיע את בן או בת הזוג במתנה רומנטית ומרגשת

השכרת יאכטה ליום הולדת זוהי מתנה מקורית, רומנטית ומפתיעה והיא גם חוויה קסומה ובלתי נשכחת. אפשר להפיק את יום ההולדת כאירוע זוגי, אירוע קבוצתי או אירוע משפחתי.

ילדים בשייט ילוו על ידי מבוגר שיבוא איתם כי הבטיחות אצלנו חשובה, אבל אל דאגה הם תמיד ייהנו מחוויה של סקיפרים ליום אחד וילמדו כיצד משיטים את היאכטה.

אצלנו בגל ונעמה השכרת יאכטות מפיקים אירועים ברמה מאוד גבוהה, כולל הזמנת ארוחה מפנקת מהמסעדות היוקרתיות והאיכותיות במרינה הרצליה. למי שמחפש אירוע מיוחד במינו באזור המרכז, השכרת יאכטה ליום הולדת היא אירוע איכותי ושמח.

יום הולדת הוא אירוע של פעם בשנה

וכדי להתחיל את השנה ברגל ימין, השכרת יאכטה ליום הולדת יכולה להתחיל את השנה הבאה שלכם עם הרבה התלהבות ושמחה.

למי שרוצה להפתיע את אימא או אבא ליום ההולדת, השכרת יאכטה ליום הולדת יכולה להיות רעיון מעולה. לא צריך להיות ימאי מקצועי, כדי ליהנות מהפלגה על יאכטה.

בהפלגה על היאכטה שלנו

מרגישים את השהות בים ונהנים ממנה מאוד. ביאכטה אפשר להשתזף על הסיפון וגם להיכנס לתוך היאכטה, מתחת לסיפון וממש להרגיש כמו בבית צף. ההפלגה על היאכטה שלנו היא חווייתית, ומאוד חשוב לנו שתיהנו מהאווירה. היחס שלנו ללקוחות הוא יחס אישי ואדיב, השירות שלנו ברמה מאוד גבוהה.

חשוב לנו מאוד לשמור על קשר עם הלקוח ולוודא שהוא נהנה ומרוצה לאורך כל ההפלגה.

אז התקשרו לתאם את ההפלגה מראש, כדי שנוכל להפיק את האירוע ולארגן את ההפלגה על הצד הטוב ביותר.

לרוב מי שמזמין אצלנו השכרת יאכטה ליום הולדת, חוזר להשכיר את היאכטה לאירועים נוספים, הודות לשירות והיחס האדיבים וכמובן ליאכטה המדהימה שלנו.

מי שרוצה להזמין יאכטה להפלגה של כמה שעות או של כמה ימים, יכול להתקשר אלינו או להשאיר פרטים באתר ואנחנו נחזור אליו בהקדם, עם המון טיפים ורעיונות בפרט על השכרת יאכטה ליום הולדת.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו