חוויה מטורפת בלב ים השכרת יאכטה ליום הולדת

יום ההולדת שלכם מתקרב, ובא לכם לעשות משהו קצת אחר מאשר שוב מועדון, בית קפה או מסעדה? בן או בת הזוג חוגג בקרוב ואתם שוברים את הראש איך אפשר להפתיע אותו? החבר הכי טוב אוטוטו חוגג ומתחשק לכם מסיבת הפתעה? אין שום בעיה! מוזמנים לצאת מהשגרה ולחגוג בדרך אחרת לגמרי, מסביב לכם רק ים ושמיים. במילים אחרות, השכרת יאכטה ליום הולדת זה אנחנו.

השכרת יאכטה ליום הולדת – מוזמנים להשתגע

תארו לעצמכם יאכטה שהיא רק שלכם, למשך כמה שעות. על הסיפון נמצאים אתכם החברים הכי טובים שלכם (עד 13 איש בסך הכל). המשקאות שאתם הכי אוהבים נוזלים כמו מים, ברקע מתנגנת המוזיקה שאתם אוהבים בווליום שאתם רוצים וללא הגבלה, כל החבר'ה באווירה מעולה, מוכנים ליהנות בדיוק כמוכם, הכיבוד מוכן, יש גם שילוט שמצליח להקפיץ את האווירה והנוף? עוד לא אמרנו מילה אחת על הנוף! מצד אחד, קו החוף המהפנט של הרצליה ותל אביב שנפרש לו כפי שטרם ראיתם, ומצד שני, רק ים כחול ועוד ים כחול.

אם מתחשק לכם, אתם יכולים לרקוד בטירוף. אם מתחשק לכם לנוח קצת, אתם מוזמנים לכריות בסיפון הקדמי שעליהן תוכלו להשתזף, ואם בא לכם לרגע ליהנות בצל, תוכלו לגשת לירכתיים ולהירגע לכמה דקות.

כל זה נשמע כמו חלום? שתדעו שהחלום הזה מציאותי לחלוטין. אם אתם מתעניינים לגבי השכרת יאכטה ליום הולדת, אתם לגמרי במקום הנכון.

החגיגה שלכם, באופי שלכם

השכרת יאכטה ליום הולדת יוצרת דינמיקה מסוימת על הסיפון, שהיא כל כולה מעשה ידיכם ותלויה בהחלטה שלכם. למשל, בעבור נשים שבוחרות ללכת על הרכב נשי לחלוטין, לגמרי אפשר ללכת על קו שכולל ביקיני, שמפניה ורודה ביחד עם שוקולדים וקישים, ומוזיקת פופ בקולי קולות.

בעבור גברים שמעוניינים בשייט השכרת יאכטה ליום הולדת, הקונספט עשוי להיות שונה לחלוטין, עם וודקה וערק, מוזיקה ים תיכונית (בכל זאת, ככה זה כשהים התיכון נשקף מכל זווית) והרבה מאד מצב רוח טוב.

כמובן שאם בחרתם להחליף את החבר'ה בקונספט משפחתי יותר, אם מדובר בקהל בוגר יותר או אם כולו מורכב מזוגות, האווירה יכולה להיות סולידית יותר, נעימה ושלווה, כזאת שנותנת לים את הכבוד הראוי לה.

הכי חשוב? לא משנה באיזה קונספט בחרתם, מי אתם, מה אתם אוהבים ובין אם מדובר ביום הולדת 16 או 70, אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נזרום אתכם עד שיתקבל האירוע שאותו לא תשכחו.

פעם אחר פעם, במהלך השכרת יאכטה ליום הולדת, האורחים על הסיפון שולפים את הסלולריים, לא מפסיקים לתעד בהמוניהם, מראים את ההתלהבות שלהם בקול רם, ופשוט נהנים בטירוף בחברת האנשים שהם אוהבים. בכל זאת, אי אפשר לצפות לפחות מזה, השכרת יאכטה ליום הולדת זה רק פעם בשנה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו