יום הולדת ביאכטה מסיבה מיוחדת

יום הולדת יש רק פעם בשנה, כך שאם אתם רוצים לחגוג או לציין את האירוע בצורה מיוחדת, אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות תקבלו יום הולדת ביאכטה, חגיגה מיוחדת, באווירה אינטימית, לזוג, משפחה או קבוצה של חברים עד 13 אנשים.

חשוב מאוד שתגיעו עם הרבה מצב רוח טוב!

כדי לארגן יום הולדת ביאכטה או כל אירוע אחר ביאכטה שלנו, יש ליצור אתנו קשר בטלפון או דרך האתר ולתאם תאריך מראש, כך שתוכלו לקבל אירוע מושקע, בטיחותי ומוצלח על הצד הטוב ביותר.

אפשר לארגן יום הולדת לבן או בת הזוג, לילד או לילדה במשפחה, לקרוב משפחה, חבר או כל מי שיקר לליבכם שאתם רוצים שייהנה מחוויה מיוחדת במינה, שיזכור לשנים רבות.

אנחנו נפיק לכם אירוע יום הולדת ביאכטה

הכולל קישוטים וכיבוד וגם נארגן לכם פעילות בהפלגה מול חופי הרצליה וחופי תל אביב, שתכלול שייט בלב ים, עם אפשרות קפיצה למים, ובנוסף תוכלו לצוף על האבוב שיהיה קשור ליאכטה, אנחנו פשוט נעשה הכול כדי שיהיה לכם כיף.

אל תשכחו להביא בגדי ים!

יום הולדת ביאכטה אפשר לחגוג כמסיבה מיוחדת למי שמחליף קידומת, ליום הולדת 40, או לציון דרך חשוב בחיים. במסיבה אפשר לארגן, בתיאום מראש, כיבוד של חטיפים ושתיה, כולל שמפניה למבוגרים וחטיפים ושוקולדים לילדים, או ארוחה מפנקת שתוזמן מאחת המסעדות היוקרתיות במרינה הרצליה.

רוצים להפתיע את האהובים שלכם במסיבת יום הולדת בלתי נשכחת?

לנו, בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות יש ניסיון רב בהפקת אירועים, כולל אירועי יום הולדת ביאכטה, כך שנוכל לייעץ ולתת לכם רעיונות מיוחדים ומקוריים להפקת האירוע.

תסמכו עלינו שלא תתאכזבו. אנחנו נעזור לכם לדאוג שכל החברים יחכו על היאכטה בשקט וכשבעל או בעלת השמחה יגיעו, הם יפתיעו אותם במחיאות כפיים וצהלות "יום הולדת שמח".

מה יותר מפתיע מזה?

מי שרוצה לחגוג לעצמו יום הולדת ביאכטה, לא חייב לחכות שחברים או בן/בת הזוג יזמינו עבורו שייט ביאכטה, הוא יכול ליצור אתנו קשר ואנחנו נפיק לו אירוע מושלם, כך שהוא יצטרך רק לשלוח הודעות לחברים ולדאוג שהם יגיעו עם המון מצב רוח טוב.

יום הולדת ביאכטה יכול לשלב בתוכו גם הצעת נישואין, כך שהאירוע יהיה מרגש ומפתיע במיוחד כאשר כלת השמחה תגיע ליאכטה בידיעה שהיא באה לחגוג יום הולדת ובמהלך ההפלגה תופתע עם הפקה של הצעת נישואין על הסיפון.

למי שרוצה שתהיה לו אפשרות גם להיכנס למים במהלך יום הולדת ביאכטה ולחגוג בלב ים כמה שעות אצלנו מומלץ לערוך את ההפלגה בשעות הבוקר עד הצהריים, כי הים בשעות האלה לרוב שקט ומאפשר שחיה.

רוצים לחגוג יום הולדת ביאכטה כאירוע רומנטי?

אפשר לראות בו את השקיעה ולהביט לעבר האופק מחובקים? מומלץ לתאם אתנו את השעות כדי שבדיוק בזמן שתהיו בלב ים השמש תשקע לאיטה באופק הרחוק.

בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מציעים לכם מגוון פעילויות ואירועים, שאפשר לעשות על היאכטה בלב ים.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו