מידע חשוב לארגון מסיבת רווקות ביאכטה

החברה הכי טובה שלכם בשעה טובה מתחתנת? והטילו עליכם לארגן מסיבת רווקות? אל תדאגו, הגעתם למקום הנכון, אנחנו נסדר לכם את בחירת הלוקיישן לאירוע.

מסיבת רווקות ביאכטה הפכה לאחד מהטרנדים המובילים והמבוקשים ביותר בקרב מי שחוגג מסיבת רווקות. היאכטה תאפשר לכן ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות בדרך לאירוע בלתי נשכח.

אם אתם מעוניינים לארגן מסיבת רווקות מפוצצת, שאף אחד לא יפסיק לדבר עליה להרבה זמן, בלוקיישן מושלם, תארגנו מסיבת רווקות ביאכטה שתהיה אירוע בלתי נשכח.

למה מומלץ לשים לב בבחירת חברת יאכטות!

עליכם לבחור ביאכטה שתתאים לאירוע שלכן, הן מבחינת מה שיש בה להציע והן מבחינת הגודל, יש לוודא שהצוות ותיק ובעל ניסיון גם בהפקת מסיבות ויכול להעניק לכם שירות מתאים כגון מטבח עם אפשרות להגשת מזון.

שימו לב איך היאכטה נראית, האם יש בה אמצעי תאורה וציוד הגברה למוזיקה.

חשוב לבדוק שביאכטה יש ציוד הצלה ועזרה ראשונה ותוודאו מבעוד מועד מה מספר האנשים שאפשר לארח ביאכטה לפי הרישיון.

מומלץ לעשות סקר שוק לפני שקובעים עם חברת היאכטות, ולוודא שהיאכטה המיועדת זמינה בתאריך שבו אתם מעוניינים לערוך את מסיבת הרווקות.

מומלץ להתייעץ עם מנהלי החברה לגבי מה אפשר לכלול בתפריט עבור מסיבת רווקות ביאכטה, במיוחד כשמדובר בכלי שייט שמפליג בים גלי, כך שיש צורך שבעלי ניסיון בשייט יחוו דעה על התפריט.

תבדקו האם חברת היאכטות ערוכה למסיבות והאם יש להם אביזרים עיצוביים מתאימים על היאכטה, המוזיקה הינה אלמנט חשוב בתוך מסיבת רווקות על יאכטה, אל תתפשרו ותבדקו האם ליאכטה יש מערכת הגברה והאם אפשר להשמיע מוזיקה לטעמכן, כי טיב ואיכות המוזיקה ירימו לכן את המסיבה.

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים להפקת מסיבת רווקות על יאכטה, ממליצים לקבוע נושא למסיבה, כמו: שודדי ים, פיות, ליצן וכיוצא בזה, ואז כולם יגיעו מחופשים לפי הנושא שבחרתן ותוכלו ליהנות לדוגמא ממסיבת שודדי ים על יאכטה שמפליגה למרחקים.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו