מסיבת רווקות על יאכטה מפוארת

הפלגה מגניבה לבנות שמחפשות מסיבת רווקות איכותית ויוקרתית

אם אתן מחפשות דרך מיוחדת ומקורית לערוך מסיבת רווקות יוקרתית ומגניבה, אתן מוזמנות ליאכטה המפוארת שלנו במרינה הרצליה שתיקח אתכן למסע מרהיב ללב ים.

החוויה הבלתי רגילה הזו והתפאורה המיוחדת שתעטוף אתכן מכל כיוון תשאיר בכן זיכרון עמוק של ריגושים ושמחה עם החברה ברת המזל שמצאה את אהובה.

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נעזור לכן להפיק מסיבת רווקות ברמה גבוהה והכי מטריפה שתמצאו, מסיבה שבה יהיה לכן מרחב גדול לבלות על היאכטה, לקפוץ לים ולהשתזף על הסיפון, והכי חשוב סלפי וצילומים שיוכלו תמיד לשמש אתכן לבוק או לכל מטרה.

אנחנו נבנה אתכן תוכנית ייחודית למסיבת הרווקות המטריפה שלכן ונאפשר לכן להגשים את החלום וליהנות מרגעים שלעולם לא תשכחו.

תוכלו להזמין הפלגה קצרה בת שעה ועד ליום שלם של שיכרון חושים על היאכטה, הים שיקיף אתכן מכל עבר רחש הגלים שיוסיף לאווירה והמוסיקה שתלווה אתכן בהפלגה יהוו חוויה מיוחדת במינה, תקבלו שמפניה איכותית ושתייה קלה ואם תרצו תוכלו להביא מאכלים שהכנתם או שאנחנו נדאג לכן לנשנושים טעימים.

היאכטה המפוארת והמפנקת שלנו תאפשר לכן לחוות את הרגעים המשותפים שלכן במסיבת הרווקות הכי מגניבה שחלמתן עליה

אנחנו מומחים בהפקת מסיבת רווקות על יאכטה, בעלי ניסיון רב ומקצועי ברמה הכי גבוהה שתמצאו.

היאכטה שלנו עוגנת במרינה הרצליה שהיא המרינה הגדולה ביותר בארץ, ליד היאכטה נמצא קניון ארנה והמון מסעדות ובתי קפה, היתרון הגדול להפליג ביאכטה במרינה הרצליה זה שגם אם הים גלי ולא נוח להפלגה לא תצטרכו לבטל או לדחות את מועד ההפלגה שקבעתן, כי תמיד תוכלו להפליג בים שקט ורגוע בתוך המרינה הגדולה בין היאכטות המרהיבות ולחגוג בשמחה וללא חשש מבחילות או הרגשה לא נוחה בים גלי.

אל תהססו בבואכם לבחור את מיקום האירוע, והבחירה הנכונה עבור מסיבת רווקות הכי מגניבה תהיה על היאכטה המפוארת שלנו.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו