גיבוש על יאכטה

כבר כמה זמן שאתה מרגיש שהאווירה במקום העבודה קצת חורקת. אתה, המנהל האחראי על שלומם של העובדים או עובד מעורב במשרד, מרגיש שהם עושים את העבודה שלהם בפחות חשק, בעייפות, ושנוצרים סדקים ביחסים הבין אישיים בין חברי הצוות. מרגישים את זה באוויר.

חשבת לעשות סדנת גיבוש! אבל איפה הכי כדאי? מה יגרום לצוות שלך להתגייס באמת לסדנה ולהיות נוכחים ומשתפים פעולה בה?

אנחנו בגל ונעמה השכרת יאכטות, מציעים סדנת גיבוש על יאכטה. לא עוד משחקי גיבוש בפארק שבו אנשים יכולים לשבת בצד ולהתחמק, לא עוד משחקים ילדותיים שמוציאים את החשק של האנשים להשתתף, אלא סדנת גיבוש על יאכטה מאובזרת במיוחד בכלים שיאפשרו מספר רב של פעילויות לגיבוש ליצירת אווירה מהנה למטרה זו, ובליווי כיבוד ושתייה.

סדנת גיבוש שנבנית בהתאם לדרישותיכם

עם כל הציוד הנדרש, ובאווירת טבע עוצמתית וחזקה שמעניקה ערך מוסף לחוויה הנפלאה.

השייט על הספינה תשקיט את הנפש ובכך תאפשר להרחיב את הלב, להקשיב ולהיות מגויס לחלוטין לרחשי הצוות, לשיתוף פעולה ולגיבוש הקבוצה.

בסדנת גיבוש על יאכטה תקבלו את כל החבילה בהתאם לדרישות שלכם ולצוות שאתה רוצה לגבש. רוח הגלים והנוף עוצר הנשימה של הים יעזור לחברי הצוות לשפוך את ליבם ולשתף את הטעון שיפור ואילו קשיים הם נתקלים במהלך העבודה.

הפעילויות שאנחנו נעביר בסדנת גיבוש על יאכטה

תאחד ותקרב את חברי הצוות ותגשר על הפערים שנוצרו בסביבת העבודה, ואפילו תעורר את המוח היצירתי של העובדים ותביא הצעות מרעננות, חדשות ומעניינות לקידום העסק.

המשחקים וההפעלות שנעביר יותאמו לאישיות החברים וגם לאווירה שהספינה תשרה על כולם, הרי אתה רוצה חברי צוות מגובשים, רגועים ואפקטיביים.

סדנת הגיבוש תאותת לאנשי הצוות שלך שאתה מתחשב בהם, דואג לשלומם ולרווחתם ושאתה משמש להם אוזן קשבת בעת הצורך, בכך, הנאמנות וההערכה שלהם תגדל ותייצר אפקטיביות ואווירה קרובה בזמן העבודה במשרד.

גיבוש על היאכטה

משחרר את הצורך של אנשי הצוות שלך למצוא חן ולהתאמץ, ויחשוף בפנייך את הלב של האנשים שבאמת עובדים אתך, הוא יחזיר את החשק לעובדים בזמן שהיאכטה תחצה את הים ברוגע, הרוח תפזר ותשיל מעל כולם את הטינה והמחשבות הרעות אחד כלפי השני.

אנחנו מומחים ביצירת גיבוש על יאכטה, בהתאמה לרצון ולמטרות הלקוח, ויצירת אווירה מגבשת ומאחדת שכה דרושה לאנשי הצוות שלך בשילוב כוחו של הטבע והים, תוך שמירה על בטיחות העובדים והמקצועיות שלנו ושל הסקיפר המנווט את הספינה.

כי גם הצוות שלך זקוק לניווט, ואנחנו פה לעזור לך לנווט אותם, סדנת גיבוש על יאכטה תיגע ברגש העובדים שיהיו מרוצים ונאמנים שאתה הצלחת לאחד אותם בזכות סדנת הגיבוש.

צור קשר אתנו והזמן עוד היום סדנת גיבוש על יאכטה, ותראה את התוצאות של חוויה שלא תישכח.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו