השכרת יאכטה ליום כיף

יש לי חבורה של חברים מהיסודי. כל שנה אנחנו עושים חופשה ביחד או פעילות מיוחדת, לא משנה מה קורה. לא משנה אם העבודה לוחצת, האישה מציקה, הילדים מתישים, אנחנו מקפידים על הכלל הזה, חופשה קצרה או פעילות מיוחדת שבה נפגש כמו שצריך, נחליף חוויות ונשתחרר.

עשינו בעבר קמפינג, מדורות לתוך הלילה, טיפוס הרים ומה לא עשינו וחווינו. אבל הפעם לא היה לנו רעיון, אחרי חיפושים נרחבים כל אחד הציע רעיון, ואחד החברים שלף והציע השכרת יאכטה ליום כיף.

כל אחד הביא את בת הזוג שלו

והגענו ליאכטה מדהימה, לא האמנו למראה עינינו, היו בירות ושתייה חריפה, חטיפים ופירות, מוזיקה קצבית ומזיזה, וקישוטים שהוסיפו לנו הצוות של החברה גל ונעמה השכרת יאכטות שנתנו תחושה של מסיבה, זה בדיוק מה שהיינו צריכים.

אחת מבנות הזוג הודתה שהיא קצת מפחדת מההפלגה, ושאולי כדאי לבטל את השכרת יאכטה ליום כיף שהזמנו ולעשות משהו אחר, אך הסקיפר מהר הראה לה בדיוק איך הוא מנווט את הספינה, ואיך הוא ידאג ששום דבר רע לא יקרה לנו. הסקיפר נתן לכולנו הדרכה על כללי הבטיחות, ונתן לנו תחושה שיש על מי לסמוך. הוא היה אדיב ומקצועי מאוד, והיה כמו דיג'יי מגניב שגם משיט את הספינה.

השכרת יאכטה ליום כיף

הרגישה לנו כמו מסיבה פרטית ואקסקלוסיבית. שתינו בירות, רקדנו על הסיפון, וכשבנות זוג השתזפו על הפופים המפנקים והכיסאות הנוחים המיוחדים, אנחנו ישבנו בקצה השני של היאכטה ודיברנו. שנים שכבר לא דיברנו ככה. אולי זה הים הכחול שעזר לנו להתחבר לעומק, או הרוח הקרירה שפתחה את הלב אחד לשני, או הגלים שיצרו קצף לבן ואוורירי שגרמו לנו לשבת צמוד ולהעלות זיכרונות ילדות רחוקים ומצחיקים, אבל השכרת יאכטה ליום כיף התגלתה כהברקה, וכאחד מהאירועים המגבשים שעשינו יחד כחבורת חברים ותיקה.

ארגנתי לחבר'ה הפתעה סודית

ובנוסף להשכרת יאכטה ליום כיף שהזמנו, הזמנתי בשקט שלא ידעו גם אטרקציה של שחייה עם אבובים שהציעו גל ונעמה השכרת יאכטות. כשנשלפו האבובים וסיפרתי להם שהחלטתי לפנק אותם ולעשות את היום כיף ליום מיוחד עוד יותר, החבר'ה קפצו והתלהבו. כמובן שכל מי שניסה נפל מהאבוב למים שוב ושוב ולא הפסקנו לצחוק. הבטן כבר כאבה לי מרוב צחוק.

אני בהחלט ממליץ

ממש כדאי להזמין את חבילת השכרת יאכטה ליום כיף של גל ונעמה השכרת יאכטות. אחרי שחזרנו למרינה הרצליה התבאסנו שהיום נגמר. חודשים אחר כך המשכנו לדבר בגעגוע עז על יום הכיף שארגנו וחשבנו מתי נעשה זאת שוב. השכרת יאכטה ליום כיף הייתה אחת החוויות המרגשות והמהנות ביותר שחווינו כחבורה.

צרו קשר ותעברו חווית גיבוש ייחודית ואקסקלוסיבית שלא תמצאו בשום מקום אחר!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו