צילום לפני חתונה על יאכטה מפוארת

מתכוננים לחתונה? מזל טוב!

אבל יש לכם כל כך הרבה הכנות לעשות שאתם מאבדים את הידיים והרגליים. הפרחים, האורחים, הקייטרינג, כבר הספקתם לשכוח בשביל מה אתם עושים את כל האירוע.

ואתם צריכים גם להכין בוק צילומים לפני החתונה,  ובטוח שאתם רוצים שיהיה מקורי, רומנטי ומיוחד, והזמן דוחק ואתם נכנסים ללחץ מיותר!

אז מה כדאי לעשות?

זו ההזדמנות שלכם לשנות אווירה לפני ההגעה לאולם, לעשות בוק צילום לפני חתונה על יאכטה עם הים הכחול והשקיעה האדומה ברקע, וליצור רגעים רומנטיים וחוויה ייחודית שהיא רק שלכם.

את התמונות שעשיתם על היאכטה תוכלו לשלב בסרטון החתונה שלכם, ולייצר זיכרון בלתי נשכח שיעצים את חווית היום הגדול שלכם.

השכרת יאכטה ליום צילום לפני חתונה

פשוטה וברת השגה בקלות ובמהירות. הרעיון המושקע והמעניין כמו צילום לפני חתונה על יאכטה יפתיע אתכם כמה קל ומושלם יכול להיות, ופתאום תשכחו שנלחצתם בכלל מהמשימה הזאת, ותוכלו ליהנות ולהירגע מיום צילום לפני חתונה על יאכטה.

לחתונה תגיעו רגועים ושלווים

כי צילום לפני חתונה על יאכטה מפוארת ונוף הים באופק משקיטים את הנפש הסוערת. תוכלו ללגום משמפניה איכותית על הסיפון, לנשנש מפירות העונה שיוגשו לכם על ידי הסקיפר שלנו, לשחזר את הסצנה מהסרט "טיטניק" על מעקה הסיפון, להצטלם ישובים על מיטות השיזוף מביטים אל האופק וגונבים עוד רגע של שלווה לפני ההגעה לאולם.

צילום לפני חתונה על יאכטה

זה רעיון מקורי ומיוחד. כשהחברים שלכם באירוע ישמעו ויראו את התמונות והסרטונים מהיאכטה, הם יתלהבו וירצו גם לעצמם. זו תהיה ההזדמנות האחרונה שלכם ביום הגדול להיות יחד בפרטיות וליצור חוויה עמוקה ורומנטית, בה תוכלו לחגוג את אהבתכם, לפני שתהיו מוקפים באנשים האהובים עליכם.

ביום צילום לפני חתונה על יאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות, תוכלו להרגיש כמו נסיך ונסיכה ליום אחד, מצולמים כשאתם מחייכים באופן ספונטני ולא מזויף כי הצלם ביקש.

אתם תתמסרו לצילומים מכל הלב בלי להרגיש בכלל שמצלמים אתכם, בגלל החוויה המהנה על היאכטה שלנו.

מהיאכטה שלנו

תוכלו לצאת עם אלבום תמונות דיגיטלי מרהיב ולחזור אליו בבית ולהיזכר בחוויה המיוחדת שהענקתם לעצמכם, שהעצימה את יום החתונה הנפלא שלכם., ותזכרו כמה הייתם שלווים ורגועים כשצעדתם יחד לחופה בזכות החוויה שהייתה לכם על היאכטה.

אנחנו בגל ונעמה השכרת יאכטות

נעזור לכם ליצור בוק צילומים לפני חתונה אותנטי ומיוחד בצורה הטובה ביותר. אנחנו לשירותכם, עם צוות מקצועי, איכותי ואדיב, שצילומי החתונה הרומנטיים שלכם נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו.

התקשרו אלינו ושריינו מקום.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו