צילום לפני חתונה על יאכטה

כשהייתי קטנה פנטזתי על יום החתונה שלי, כמו הרבה בחורות אני משערת. תכננתי את שמלת הכלה, איך יראה האולם, ואיך הלב שלי יפעם חזק כאשר אצעד לעבר החופה כשאהוב ליבי עומד ומחכה כבר לשאת אותי לאשה.

כשסוף סוף הרגע הגיע

לא תיארתי לעצמי כמה הכנות נדרשות לתכנון החתונה. חיפוש אולם, תשלום לספקים, מציאת צלם, בחירת קייטרינג ופרחים, מוזיקה, כבר התחלתי לשקוע במשימות, כשבן זוגי הזכיר לי שצריך גם לעשות צילום לפני חתונה.

הייאוש עלה בי והתעייפתי מכל העבודה הקשה. אמרתי לו שיעזור לי, ויחפש משהו מיוחד בכוחות עצמו, שיהיה מצד אחד מקורי, אבל שלא דורש מאתנו הרבה תכנון וארגון.

הוא התעלה על עצמו

ביום החתונה, בשעה שקבענו לצילום שלפני החתונה, הגענו ליאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות במרינה הרצליה.

בן זוגי אמר שהצוות היה הכין לנו את כל מה שנצטרך להפיק צילום לפני חתונה על יאכטה, ושזה דרש ממנו מינימום מאמץ. כעסתי שלא חשבתי על זה בעצמי.

היאכטה יצאה מהמרינה בהרצליה

שטה לעבר הים. תזמנו את הצילומים לזמן השקיעה, ויום צילום לפני חתונה יצא כל כך רומנטי ומיוחד. על היאכטה המפוארת חיכו לנו כוסות מלאות בשמפניה האהובה עליי, נשנושים מיוחדים, מוזיקה רומנטית ברקע והשקיעה האדומה והמרהיבה המתנגשת עם אופק הים, שהקיפו אותנו מכל עבר.

הצלם לא הפסיק לצלם אותנו, לא היה צריך לתכנן פוזות מיוחדות למצלמה, כי נוצרה אווירה רומנטית על היאכטה באופן טבעי, השייט הרוגע, הים הכחול והעוצמתי, הרוח המלטפת והשקיעה המלהיבה יצרו קסם ייחודי ורומנטי.

כשהצלם הודיע שהוא צילם הכל ויש מספיק חומר נהדר, היינו מופתעים. לא שמנו לב בכלל שסיימנו את יום צילום לפני חתונה על יאכטה.

זו הייתה הזדמנות נהדרת

לפני החתונה מלאת האורחים והשמחה, לחטוף עוד רגע אחד של אינטימיות, ללחוש באוזן מילות אהבה, ליהנות מהיום המלחיץ ולהגיע רעננים מלאים בקסם ואושר לעבר האולם לרגע המיוחל לחופה ולטקס הרשמי המכריז שאנחנו נשואים.

כשחזרנו למרינה

הרגשנו שכבר אנחנו נשואים. הצילום לפני החתונה היה כל כך מיוחד, כשסיפרתי לחברותיי על החוויה, הן הכריזו שיעתיקו ממני ויעשו זאת גם כשיגיע תורן להכריז על אהבתן לבן זוגן. לא הפסקתי לשבח את בן זוגי על הרעיון המבריק, של צילום לפני חתונה על יאכטה, ובכך יצרנו עוד זיכרון אישי וייחודי ליום המיוחד הזה.

תודה לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות על הארגון

המקצועיות והאווירה הנפלאה שיצרתם לנו. בזכותכם הצילום לפני החתונה יצא כל כך מיוחד, הענקתם לנו חוויה וזיכרון אינטימיים שהעצימו לנו את היום הזה עוד יותר.

אם גם אתם רוצים צילום לפני חתונה על יאכטה שלא יישכח במהרה, התקשרו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות ותעניקו לעצמכם מתנה ייחודית שתעצים את הזוגיות שלכם ואת יום החתונה המרגש.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו