צילומים על יאכטה

מחפשים לוקיישן קסום בו הטבע הוא דומיננטי אך גם משרה רוגע?

מחפשים צילומי דוגמנות, או צילומי בוק לבת מצווה שתוסיף לחוויה אווירה מהפנטת? ומה עם צילום לפני חתונה שיהיה מקורי, מרגש ומיוחד שלא דורש ארגון קפדני ומעייף?

אצלנו בגל ונעמה השכרת יאכטות אנחנו מציעים לכם צילומים על יאכטה. נקשט את הספינה לאירוע הבת מצווה, יום ההולדת או צילומים לפני החתונה, נארגן לכם לוקיישן לצילומי דוגמנות מהפנטים ואת כל הציוד הנדרש לכך. תוכלו לצלם בלב הים לקבלת הטבע במלואו, או צילומים במרינה עצמה בין היאכטות המפוארות העוגנות במזח לקבלת תחושה שאתם נמצאים בעולם זוהר כמו בחופשה חלומית וציורית.

תוכלו גם להתפנק במהלך צילומים על יאכטה בכיבוד ויין משובח שנגיש לכם, ובמוזיקת רקע שתיצור אווירה רומנטית ותכניס לקצב ושמחה את המאורע המצולם.

הנוף העוצמתי של הים

המשתלב עם השקיעה המסנוורת, יוסיפו להפלגת צילומים לפני חתונה שלכם אווירה מחשמלת ומיוחדת, שאי אפשר יהיה להסיט את העין מהתמונות הייחודיות שייצאו. השמחה על היאכטה והאווירה המקפיצה בצילומי הבוק, ההרגשה של הנסיכה ליום אחד שמקבלת לכבוד בת המצווה, או האינטימיות שנוצרת על היאכטה בצילומים על יאכטה לפני החתונה, תעניק חוויה וזיכרון ייחודי שלא תשכחו.

ישבחו אתכם על הרעיון המקורי שהצעתם

צילומים על יאכטה, בלי שהתאמצתם ותכננתם יתר על המידה. אנחנו מוכנים לכל תרחיש ויש לנו מגוון חבילות המתאימות לכל אירוע להפלגת צילומים על יאכטה. הצוות המקצועי והאיכותי שלנו יתכנן את הצילומים בעזרתכם, ולכם כל מה שנשאר לעשות זה לבוא ולהתמסר לחוויה המשכרת של היאכטה המפוארת והמאובזרת בכל טוב החוצה את הים בשקט בוטח, ברוח המפזרת את השיער ואת החששות והדאגות, בשקיעה הצובעת בצבעים עזים את התמונה ואת הלב, חווית הצילום שהענקתם לעצמכם ולאוהביכם תשודרג לצילום איכותי ומרהיב שלא תקבלו באף לוקיישן אחר.

צילומים על היאכטה

זו חוויה בלתי נשכחת, שתעורר את היצירתיות שלכם בלי מאמץ מיותר. תוכלו להשתמש בתפאורה הטבעית של השקיעה עם הים הצלול והעמוק, בגלים המתנפצים על בטן היאכטה, ברסיסי המלח המתפזרים באוויר ובדגים הקופצים לקראתכם אל מחוץ למים, כדי ליצור קומפוזיציה מיוחדת שמעצימה את הטבע ואתכם. צילומים על יאכטה יהפכו כל פוזה, תמונה או זווית למעניינים יותר, יצירתיים ומיוחדים, שלא ניתן יהיה להתעלם מהתוצאה המרשימה. תבחינו שאנשים לא יצליחו להסיר את המבט מהתמונות המקוריות והייחודיות שיצרתם.

על היאכטה תיהנו כמובן מהשייט עצמו, מכיבוד ויין משובח ומחוויה מקרבת שהם ערך נוסף להפלגת צילומים על יאכטה. הערך המוסף של השייט והחוויה המאחדת יעצימו את הריגוש והזיכרון שלכם מהמאורע, וכל המעורבים לא ישכחו להודות לכם על המתנה הנפלאה.

התקשרו עכשיו אלינו גל ונעמה השכרת יאכטות, והזמינו צילומים על יאכטה ותקבלו חוויה בלתי נשכחת במינימום מאמץ.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו