הפלגה רומנטית ביאכטה לצאת מהשגרה

הפלגה רומנטית מתאימה בעיקר לזוגות שרוצים לצאת מהשגרה לבילוי זוגי מיוחד במינו, ובמיוחד כדי לציין אירוע או כדי להציע נישואין.

אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות אפשר להזמין בתיאום מראש הפלגה לכל אירוע שיכול לכלול את הפקת האירוע מטעמנו, כולל ארוחה מפנקת עם יין או שמפניה ומה שצריך כדי שתהיה אווירה רומנטית וקסומה.

ניתן לתאם אתנו הפלגה למטרות שונות, כמו הפלגה רומנטית, הצעת נישואין על יאכטה, הפלגה ליום הולדת או למסיבת רווקות, אפשרי לכמה שעות או לכמה ימים, אפשרי בזוג ואפשרי בקבוצה של 13 איש, תמיד זו תהיה חוויה קסומה וחלומית, אירוע בלתי נשכח שלא יצא לכם מהראש. היאכטה שלנו עומדת בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר ולכל הפלגה מתלווה סקיפר עם רישיון בינלאומי וניסיון רב, ויש כמובן ביטוח למפליגים על היאכטה.

כדי שההפלגה שלכם תהיה מושלמת ובטוחה, חשוב מאוד לדאוג לבטיחות השייט, כדי שגם תיהנו וגם תחזרו הביתה בשלום, לכן אנחנו דואגים לביטוח מסחרי מתאים, היאכטה שלנו מאובזרת בציוד בטיחות תקני ואף יותר ממה שצריך, ותמיד יש לנו גיבוי מהקולגות שנמצאים בים בהפלגות יחד אתנו עם היאכטות שלהם.

הפלגה רומנטית ביאכטה יכולה לכלול בתוכה הפקה של הצעת נישואין או כל אירוע אחר, או פשוט להפליג ברוגע וליהנות מהשקט ומן האווירה הקסומה של הים גם בשעות היום וגם בערב. אנחנו מאפשרים לקפוץ לים במידה ותנאי מזג האוויר מאפשרים זאת, כך שרצוי להגיע עם בגדי ים.

הפלגות על היאכטה שלנו

בגל ונעמה השכרת יאכטות תוכלו להזמין הפלגה לקבוצות של 13 איש שגם בהם אפשר להפיק הפלגה רומנטית. לדוגמה, אפשר להפיק אירוע יום הולדת לבן או בת הזוג באווירה קבוצתית של חברים או משפחה ולחגוג אירוע על היאכטה כאשר במהלך השייט הזוג הרומנטי יכול להתבודד על הסיפון ולחוות רגעים רומנטיים באווירה אינטימית וקסומה, כשהים ברקע, בניתוק מלא מקבוצת החוגגים בירכתי היאכטה.

המטרה שלנו שתפיקו הנאה מקסימלית ושתזכרו את האירוע לעד. למי שמחפש חוויה רומנטית מיוחדת במינה בלי לנסוע למקום מרוחק, הפלגה רומנטית ביאכטה במרינה הרצליה אצל גל ונעמה השכרת יאכטות היא החוויה הטובה ביותר באזור המרכז.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו