הפלגה רומנטית לזוג

הפלגה רומנטית לזוג, מיועדת לזוגות חדשים וגם לזוגות ותיקים, זהו בילוי מושלם כשרוצים להתאוורר מהשגרה היומיומית הלוחצת, בלי לנסוע רחוק.

אצלנו, בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, אפשר לתאם בטל': 0504600470, הפלגה רומנטית לזוג. אנחנו יוצאים ממרינה הרצליה ומפליגים על יאכטה מול חופי הרצליה וחופי תל אביב.

ההפלגה יכולה להתקיים בשעות הבוקר או בשעות הצהריים המאוחרות, למי שרוצה לצפות בשקיעה ולשלב ידיים על הסיפון בקדמת היאכטה. ההפלגה יכולה לכלול גם ארוחה עשירה, שתוזמן מאחת המסעדות האיכותיות במרינה הרצליה.

הפלגה רומנטית לזוג יכולה להשתלב, כחלק מיום כיף זוגי, ולהפוך אותו ליום מיוחד במינו.

יש לנו ניסיון רב בהפלגות לזוגות, משפחות וקבוצות של עד 13 אנשים, כולל הפלגות קצרות של כמה שעות והפלגות של כמה ימים בחו"ל.

הפלגה רומנטית לזוג, יכולה להיות גם הפלגת נופש של שבוע בחו"ל, מול חופי יוון, שזוהי חוויה מיוחדת בפני עצמה, עם נופים מרהיבים ואווירה יוונית אוטנטית.

הפלגה רומנטית לזוג ביאכטה המאובזרת שלנו כוללת מזרני שיזוף מפנקים על הסיפון, פינת ישיבה מרווחת בחלק האחורי וגם אבוב הנגרר מאחורי היאכטה שאפשר לצוף עליו מעל למים, והבטיחות אצלנו בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. אנחנו מתחייבים שתקבלו כל מה שצריך כדי ליהנות מחויה לא שגרתית, שתגרום לכם לרצות לבוא שוב.

האפשרויות של הפלגה רומנטית לזוג

הפלגה רומנטית לזוג, יכולה להשתלב מצוין עם הצעת נישואין מקורית, בתיאום אתנו תוכלו להפיק הצעת נישואין מדהימה על היאכטה.

למי שרוצה לפנק את ההורים שלו במתנה רומנטית ליום נישואין או ליום האהבה או סתם כדי לפנק אותם בבילוי רומנטי מומלץ להזמין הפלגה רומנטית לזוג.

מי שרוצה לארגן חופשה זוגית בחו"ל מוזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נבנה יחד אתו קונספט הפלגה רומנטית לזוג שיתאים לתקציב שלכם.

גל ונעמה השכרת יאכטות המובילים בתחום הפקת אירועים על יאכטות.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו