הפלגה רומנטית עם ארוחה על היאכטה שלנו

לפעמים אתה רוצה לעשות משהו יוצא מן הכלל לבת הזוג שלך. זה יכול להיות לכבוד יום נישואין, יום השנה לקשר שלכם, או סתם לחגוג את אהבה אחד כלפי השני. אתה רוצה להעניק לה מתנה מושקעת וחוויה מרגשת שתישאר חרוטה בלב, לעשות משהו יוצא דופן בשבילה רק כדי להוכיח לה שאתה אוהב אותה בכל ליבך.

קשה לעשות היום משהו שנחשב מיוחד בימינו, אך הפלגה רומנטית עם ארוחה ביאכטה שלנו היא בהחלט חוויה בלתי רגילה, אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מציעים לכם חוויה מיוחדת במינה שלא תשכח.

תדמיין את התרחיש הבא: אתה מכסה לאהובתך את העיניים בבד משי, מצעיד אותה על גבי המזח בידיים זהירות ואוהבות. אתם עולים בזהירות על היאכטה המפוארת, ועל הסיפון אתה מוריד לה את הכיסוי. לעיניה המופתעות נגלה שולחן עליו פרושה מפה רקומה וצחורה, צלחות מקושטות, סכו"ם מוכסף וכוסות יין מלאים שמפנייה מבעבעת.

אתם מתיישבים לשולחן בעוד אהובתך סוקרת את הנוף הנשקף אליה במרינה הרצליה. אנשים ותיירים הולכים על המזח, מסעדות שוקקות, דייגים עם חכות וסלי דגים חוזרים לביתם, ריח הים המלוח, יאכטות וסירות רבות עוגנות בשלווה נעימה ומתנדנדות בעדינות לתנועת הגלים. באופק הים הכחול והעמוק עם הרוח המלטפת את הפנים.

אהובתך לוגמת מהשמפניה, מנסה להתאושש מההפתעה הנעימה. הסקיפר שלנו מגיש לכם את הארוחה שהזמנת, שהובאה לכם מאחת המסעדות במרינה הרצליה שזו מסעדה שקיבלת עליה המלצות טובות. לאחר הארוחה המענגת, הספינה תצא לשייט, מנווטת על ידי הסקיפר, בעוד אתה תיקח את אהובתך המתרגשת לסיפון ותביטו במראות החולפים על פניכם, נשענים אחד על השני ונהנים מהשקט יחד. היא תלחש לך לבסוף תודה באוזן, ותשמח על היום המקסים עם הארוחה המשובחת שהענקת לה.

הפלגה רומנטית עם ארוחה היא חוויה מחשמלת

הפלגה רומנטית ייחודית שתישאר בזיכרונכם לנצח. החיוך שיהיה על פניה יהיה שווה את כל הארגון וההשקעה לבסוף.

כמה דגשים שצריך לשים לב אליהם לפני הזמנת הפלגה רומנטית עם ארוחה:

בגלל שמדובר ביאכטה ולא במסעדה הארוחה מוגשת רק לזוגות באופן פרטי על המים, בזמן שאתם אוכלים היאכטה מעגון במזח ובסיום הארוחה נצא לשייט ללב ים. מרבית הארוחות שלנו מוזמנות מהמסעדות המעולות שבמרינה הרצליה, ואפשר גם להזמין שף ליאכטה שיכין לכם את הארוחה.

לא צריך להתאמץ במיוחד בארגון הפלגה רומנטית עם ארוחה, אתם יכולים לתאם אתנו חבילת הפלגה רומנטית עם ארוחה, לתכנן איך יראה היום ואיזו ארוחה תוגש, כך שתוכלו ליהנות מחוויה שלמה ומיוחדת של יאכטה פרטית רק עבורכם וסקיפר נחמד שישרת רק אתכם עם ארוחה על המים באופן פרטי ורומנטי.

התקשרו ושריינו אצלנו מקום לחבילת הפלגה רומנטית עם ארוחה על היאכטה שלנו.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו