שייט רומנטי ביאכטה ים כחול

כולם אומרים שאין כמו לראות את הים הכחול מסביבך לכן החוויה המדהימה של שייט רומנטי ביאכטה עם הגלים השוצפים ולהסתכל על השמיים הבהירים כשאתם ישובים על סיפון היאכטה המפנקת זאת אחת החוויות הטובות ביותר שתחוו כזוג רומנטי.

אנו בגל ונעמה השכרת יאכטות מציעים לכם את החוויה הזוגית והרומנטית טובה בעולם, הכוללת שייט רומנטי ביאכטה, על הסיפון תמצאו מזרנים מפנקים להשתזף, ופינת ישיבה מוצלת בירכתיים. החוויה הזו היא חוויה של מספר שעות של שלווה, שתגרום לכם לעצור לרגע את מרוץ החיים, וליהנות מהשלווה והשייט במרחבי הים הכחול השקט והמרגיע.

היתרונות של שיט רומנטי ביאכטה 

זו חוויה מיוחדת אם אתם רוצים להפתיע את החברה או האישה שלכם, ההפתעה שהכי תגרום לה התרגשות היא שיט רומנטי ביאכטה, וכן ניתן גם לשלב הצעת נישואין במסגרת השייט עם כל הריגוש שבדבר. 

זמן זוגי רק אתם והים, אם אתם נשואים ורוצים זמן זוגי לעצמכם, בלי שהילדים נמצאים, אז שייט רומנטי ביאכטה יתאים לכם במיוחד בפרטיות וברוגע והשלווה השקטה שאופפת אותו, להירגע מיום לחוץ שעבר עליכם או משגרת חיים מלחיצה, אין כמו שייט רומנטי ביאכטה שיענה על הצורך הזה וימלא את המצברים היטב. 

זו מתנה מושלמת ליום הולדת לאישה שיש לה הכל, שייט רומנטי ביאכטה הוא הפתרון הטוב ביותר. 

שייט רומנטי על היאכטה שלנו

שייט רומנטי ביאכטה הוא לא שייט רגיל שניתן לקיים בכל יאכטה, אם היאכטה אינה מותאמת לקונספט הרומנטי לא תקבלו שייט רומנטי כפי שהוא צריך להיות.

היאכטה שלנו היא אחת מהיאכטות הטובות ביותר הקיימות במרינה הרצליה ומותאמת בהתאמה מושלמת לזוגות ולשייט רומנטי.

זו יאכטה מפרשים עם מנוע באורך של 12 מטר, והיא מעוצבת במיוחד בשביל שייט רומנטי או למסיבת יום הולדת, והצעת נישואין, בחלק האחורי של היאכטה יש פינת ישיבה מוצלת עם שולחן אוכל, פינה זו מרווחת המתאימה ל13 איש, כמו כן סביב פינת הישיבה ממוקמים ספסלי ישיבה מחופים בעץ עם כריות מפנקות, על הסיפון מונחים מזרנים רכים שניתן לשכב עליהם להשתזף ויש אפשרות לשמוע מוזיקה עם מערכת שמע הממוקמת ביאכטה, אפשר לרדת למים באמצעות סולם ייעודי, ובחלק הפנימי של היאכטה יש סלון מפואר עם קירות מעץ, שולחן מפואר, טלוויזיה, ועוד שלושה חדרים זוגיים, שירותים, מקלחת, ומקרר קטן המלא בפינוקים כמו פירות יין וממתקי שוקולד. 

למה כדאי לבחור בנו?

אנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נעשה את כל המאמץ כדי שתיהנו משייט רומנטי ביאכטה, אצלנו כל זוג שמגיע להפלגה מקבל יחס אישי ואנחנו מקשטים את היאכטה בהתאם לבקשתכם, הכיבוד היין והמוסיקה יותאמו לפי בחירתכם.

אצלנו לא מתפשרים על בטיחות ויש ביטוח מסחרי מקיף, וכמובן כל ציוד ההצלה והבטיחות התקני.

אצלנו מובטחת לכם הנאה  עם יאכטה בטוחה ומפוארת המותאמת במיוחד להפלגות שייט רומנטי.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו