שייט רומנטי במרינה הרצליה

שייט רומנטי זו חוויה רומנטית וקלילה של כמה שעות במרינה הרצליה, יהיה לכם זמן איכות זוגי, בלי להתאמץ ובלי לסחוב מזוודות עמוסות לחופשה ארוכה. השייט כולל הפלגה מול חופי הרצליה ותל אביב, ואפשר גם לנוח על מזרונים בקדמת היאכטה וליהנות מהשקיעה עוצרת הנשימה.

שייט רומנטי במרינה הרצליה מתאים לזוגות נשואים שרוצים להתאוורר מהשגרה היומיומית המלחיצה, סביב העבודה והילדים, ורוצים לפנק את בן או בת הזוג בחוויה מרגיעה ואטרקטיבית.

שייט רומנטי במרינה הרצליה יכול להשתלב מושלם עם הפקה של הצעת נישואין, שבה הסקיפר יוציא בהפתעה שלט מרהיב " אהובתי התנשאי לי?".

למי שרוצה ליהנות גם מרחצה בים במהלך שייט רומנטי במרינה הרצליה מומלץ לתאם את ההפלגה בשעות הבוקר עד לצהריים, לרוב הים שקט בשעות אלה וניתן לקפוץ מהיאכטה לים וגם לצוף על אבוב הנגרר מאחורי היאכטה.

מחפשים רומנטיקה מושלמת?

במהלך שייט רומנטי במרינה הרצליה מומלץ לתאם לשעות אחר הצהריים בשקיעה, כך תוכלו לשבת מחובקים על הסיפון בלב ים כשברקע שקיעה מדהימה.

שייט רומנטי במרינה הרצליה זה השקט והרוגע של הים במיוחד כשמפליגים על יאכטה מפוארת כשברקע מתנגן השיר שלכם.

שייט רומנטי במרינה הרצליה מתאים גם להפקת יום הולדת או יום נישואין או כל אירוע אחר, שנועד לרגש אתכם כזוג אוהבים.

המרינה הכי גדולה בארץ זו מרינה הרצליה, יש בה בתי מלון, קניון מפואר עם מבחר חנויות ומותגים, ומסעדות איכותיות ומפנקות, וכמובן הרבה יאכטות שעוגנות במקום. מבין היאכטות הרבות שעוגנות במרינה היאכטה שלנו בולטת באבזור שלה המתאים במיוחד לזוגות רומנטיים המחפשים שייט רומנטי.

ביאכטה שלנו יש 3 חדרים זוגיים וסלון מפואר עם פינת ישיבה מרווחת ושולחן אוכל, בירכתיים יש פינת ישיבה עם ספסלי עץ טיק ושולחן נפתח לנשנושים, ועל הסיפון מזרני שיזוף מפנקים, כשרוצים לקפוץ למים הצלולים שמקיפים את היאכטה, הסקיפר יוריד לכם אבוב שיאפשר לכם לצוף איתו מעל למים בלב ים.

אל תהססו וצרו קשר אתנו כי אתם חייבים לעצמכם שייט רומנטי במרינה הרצליה!

מתי תהיה לכם הזדמנות ליהנות מהים בלי להיות מוקפים בהמון אנשים סביבכם? זוהי הזדמנות מושלמת ליהנות על יאכטה מפוארת בלי הצפיפות של חופי הרחצה.

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים להפקת אירועים לזוגות המזמינים שייט רומנטי, אצלנו תוכלו לקבל המון טיפים חינמיים לגבי ההפלגה ויאכטות בכלל, הסקיפר שלנו בעל ניסיון רב בשייט רומנטי לזוגות ואנחנו דואגים שיהיה לכם יום זוגי ומפנק במיוחד.

מאוד חשוב לנו שתחוו חוויה מדהימה ותיהנו מהשייט!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו