שייט רומנטי לזוג מתאים בכל עונות השנה

טרנד חדש וחזק שתפס לאחרונה זוגות בכל הגילאים, הוא שייט רומנטי לזוג. במה בדיוק מדובר, ממתי נהיינו אומה שיכולה להרשות לעצמה פינוקים כאלה, למה זה נהיה כזה טרנד, האם לא מדובר בסוג של פנטזיה נוצצת ש"גדולה עלינו" בכמה מידות, איך מתכננים הפלגה כזו, מאיפה מתחילים, איפה מסיימים, ולמי מתקשרים כדי לברר את כל הפרטים האלה?

כל עונות השנה מתאימות להפלגת שייט רומנטי לזוג

אם גם אתם שמעתם והסתקרנתם לגבי שייט רומנטי לזוג, הגעתם בדיוק לכתבה הנכונה, ואנו ננסה לענות על כל השאלות הרבות שצצות בהקשר של החוויה המסעירה הזו. אז במה בדיוק מדובר? שייט רומנטי לזוג הוא שייט על גבי יאכטה ספורטיבית ויפה, למשך כמה שעות, שיוצאת מהמרינה בהרצליה וגם חוזרת לשם, אחרי סיבוב נעים במים העמוקים לכיוון תל אביב.

למי שייט רומנטי לזוג מתאים?

השיט הקסום הזה מתאים לכל גיל, ולכל מצב. אין צורך בכושר פיזי מיוחד בשביל ליהנות ממנו, ואין בו שום סכנה.

מה עושים במהלך שייט רומנטי לזוג?

במהלך השיט אתם מוזמנים ללגום שמפניה או יין שאנו נספק לכם, לנשנש חטיפים טעימים או ארוחה מושקעת לפי טעמכם ורצונכם, לקפוץ מהיאכטה כדי לשכשך במים הצלולים של הים על גבי סוג של אבובים שאנו ניתן לכם, ליהנות בפרטיות מהמוסיקה הרומנטית מהשלווה הצלולה והמרגיעה של הים, להשתזף על הכריות המפנקות אשר בסיפון הקדמי.

האם ניתן להפיק הצעת נישואין במהלך השיט?

לא רק ניתן, אלא אפילו רצוי! אנו נעניק לכם חוויה מושלמת הכוללת הכל. אתם רק צריכים לבוא עם מצב רוח טוב, וטבעת (למציעים נישואין).

האם עלולים לחטוף בחילות במהלך השיט?

היאכטה מנווטת בים שקט ורגוע, כך שהסיכויים לקבל בחילה מועטים מאוד, גם אם אתם יודעים שאתם רגישים במיוחד לתנודות ומקבלים בחילה מכל דבר שזז אין לכם מה לדאוג על היאכטה, מפני שהסקיפר שלנו מנוסה מאוד וידאג לא להתרחק ללב ים, כך שמהלך ההפלגה יתקיים בתוך המרינה השקטה ובים הפתוח לסירוגין, ולכן אין סיכוי לקבל בכלל בחילה מהפלגה כזו.

איך מזמינים שייט רומנטי לזוג?

היכנסו לטופס צור קשר שלנו או התקשרו והזמינו שייט ביום המתאים לכם. זה מאד פשוט, ואנו נשמח לענות לכם על כל שאלה, לכוון אתכם במקומות שאתם מתלבטים לגביהם (כמו שעה רצויה, סוג אוכל, הצעת נישואין, מסיבת רווקים ועוד).

האם עלי לעשות הכנות מיוחדות לפני השיט?

אין שום הכנות שצריך לעשות. הגיעו עם בגדים נוחים ואם אתם מתכוונים לקפוץ למים (וזה ממש מומלץ), הגיעו עם בגד ים ובגדים להחלפה. וכמובן, קרם שיזוף, כובע וכל הדברים הרגילים שאתם לוקחים אתכם לחוף הים.

האם יש חנייה צמודה למרינה בהרצליה?

כן, המרינה ממוקמת בחלק החיצוני של קניון ארנה, ואתם יכולים להחנות בחניון הפנימי של הקניון או בחניון החיצוני. אגב, לתושבי הרצליה החניה היא בחינם.

האם שייט רומנטי לזוג נחשב לחוויה יקרה?

כלל לא. זוהי אטרקציה שעלותה ככל אטרקציה אחרת, רק שבחוויה זו אתם מרוויחים גם שקט, גם סעודה אלגנטית, וגם אופציה להשתוללות כיפית במים.

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מחכים לכם ביאכטה להפלגת שייט רומנטי לזוג!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו