שייט רומנטי לזוג על יאכטה

רציתי לעשות יום מיוחד לכבוד יום השנה לזוגיות שלי ושל בן זוגי. בדרך כלל הוא דווקא הרומנטי משנינו וכל מתנה שאני הייתי מביאה לו עד עכשיו הייתה כאין וכאפס לעומת מה שהוא הביא לי כמו עגילים, הצגה מיוחדת, ספר נדיר. לא הצלחתי להתעלות על הרעיונות שלו. איך זכיתי.

התייעצתי עם חברות ומשפחה, אבל כל הרעיונות שהוצעו היו שחוקים ומשעממים. דווקא אבא שלי הציע הצעה שהפתיעה אותי לחלוטין: תיקחי אותו להפלגת שייט רומנטי לזוג על יאכטה. אבא שלי סיפר שלכבוד יום הנישואין השלושים שלו עם אמא הוא לקח אותה להפלגת שייט רומנטי לזוג על יאכטה, ואימא לא הפסיקה להודות לו על המתנה היפה. היא כל כך התרגשה.

נזכרתי בסיפור הזה

איך אבא עשה לאימא הפתעה ולקח אותה לשייט זוגי רומנטי על יאכטה. אבא סיפר כשהיינו צעירים יותר איך הוא הוריד את כיסוי העיניים שלה, איך היא פלטה צעקת אושר למראה היאכטה היפיפייה. כשהם שטו בספינה ללב הים, כשהרוח פורעת את השיער ובידם כוס שמפנייה הם לרגע שכחו שעברו שלושים שנה, והרגישו כמו זוג צעיר.

היום הם חוגגים כבר 45 שנות נישואים.

אמרתי לעצמי שזו המתנה המושלמת. התקשרתי לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות והזמנתי לנו שייט רומנטי לזוג על יאכטה. סידרתי מראש שיהיה שם את הפירות שהוא הכי אוהב, את סוג הלמברוסקו החביב עליו, ומוזיקת הג'אז שמרקידה את שנינו.

ביום השנה לקחתי אותו למרינה בהרצליה ועשינו סיבוב בין החנויות. אווירת החופש והשמחה חלחלה לתוכנו אט אט. לחשתי לו שיש לי הפתעה בשבילו.

כיוונתי אותו לעבר היאכטה המיועדת, ועלינו לסיפון. הסקיפר ללא מילים מיותרות התחיל לשוט לעבר הים הכחול והמזמין. בן זוגי תפס את הראש והחיוך היפה שלו עלה על פניו, ניצוץ העיניים זרח כשהביט לעבר השקיעה המהפנטת. הוא אמר שייט רומנטי לזוג על יאכטה?! אני לא מאמין . זו המתנה הכי יפה שהענקת לי בחיים.

איך שהתקרבנו בשייט

ככה, בהפלגת שייט רומנטי לזוג על יאכטה מפוארת התקרבנו כמו שלא התקרבנו אף פעם. החזקנו ידיים, לחשתי לו באוזן שזו הדרך שלי להראות לו כמה אני אוהבת אותו, והוא ענה שהוא לעולם לא יוכל להעניק לי משהו כה ייחודי ומושקע כמו החוויה שהענקתי לנו. אה רגע, אולי אוכל לשדרג לנו את החוויה? הוא אמר. ומכיסו הוציא את הטבעת וירד על ברכיו. הנה, הוא שוב הפתיע אותי והיה קצת יותר רומנטי ממני.

כשירדנו מהסיפון הוא הודה על המתנה היפה. בליבי הודיתי לאבי על הרעיון להפלגת שייט רומנטי לזוג על יאכטה, שהנה גם לנו עכשיו יהיה סיפור שנוכל לספר לילדים שלנו, כמו הסיפור שאבי סיפר לנו בילדות שהיינו קטנים.

אני ממליצה בחום על גל ונעמה השכרת יאכטות התקשרו אליהם להזמין לעצמכם גם הפלגה.

לא תתחרטו!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו