שייט רומנטי לחופשה ביוון

אין ספק, שחופשה זוגית הינה חוויה לבני הזוג, ואף תורמת לזוגיות. הזדמנות לעצור ממרוץ חיי היום יום, ולהרגיש כמו בירח דבש. זוגות רבים שוכרים צימרים. אולם, ישנה אפשרות אחרת של חופשה זוגית: חוויה על הים.

רוצים לשלב שייט עם נופש ביוון?

אתם מוזמנים להשכיר יאכטה מחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, ולערוך שייט רומנטי בים התיכון. אתם מוזמנים לשייט של שבוע, הכולל נופש ביוון.

תוכלו להזמין דרכנו נופש זוגי בלפקדה יוון הכולל יאכטה מפוארת שתהיה למעשה דירת הנופש שלכם. במהלך ההפלגה, תשוטו בין האיים השונים, ותוכלו לעצור ולבקר בכפרי הדייגים.

כמה זמן יימשך הנופש?

אנו משכירים יאכטות לתקופה של שבוע ויותר. החודשים הכי טובים לשייט, הם חודשי הקיץ. אינכם צריכים להביא מצלמה ליאכטה. הצוות יצלם עבורכם תמונות וסרטונים, וישלח לכם לוואטצאפ ולמייל.

דירת הנופש הזוגית על הים!

היאכטה, היא למעשה דירת נופש נעימה ומאובזרת, אשר שטה על הים. היאכטה שלנו איננה סתם סירה להפלגת שייט רומנטי, אלא דירת נופש לכל דבר. ביאכטה יש מטבחון מאובזר, יש גם פינת סלון מרווח עם ספות ושולחן אוכל, בתוך היאכטה יש חדרי שינה זוגיים עם מיטות נוחות, כמובן, יש ביאכטה שירותים ומקלחת. רוצים להשתזף? תוכלו להגיע אל סיפון השיזוף ולשכב על המזרנים המפנקים, בכל ימי ההפלגה תוכלו להשמיע מוזיקה, ואתם תחליטו האם להשתזף לצלילי מוזיקה נעימה ומרגיעה, או לצאת בריקוד סוער על הסיפון.

ארוחות רומנטיות על הים!

שייט רומנטי ביוון, כולל גם חוויה של ארוחות רומנטיות זוגיות. תוכלו להביא אתכם מצרכים, ולבשל לבד ארוחות רומנטיות, או שתוכלו לבחור להזמין אצלנו את הארוחות, צוות היאכטה יבשלו לכם ארוחות איכותיות וידאג לכם לאספקה שוטפת של שתייה וחטיפים.

יום הולדת בהפקה אישית!

האם אתם רוצים אולי לארגן יום הולדת בהפתעה לבן הזוג? אפשר לשלב שייט רומנטי שבו נתאם מראש שצוות היאכטה יארגן לכם את יום ההולדת בהפתעה מושלמת בלי ידיעת בן הזוג, החל מהכנת שלט מזל טוב מרהיב, ועד להזמנת עוגת יום הולדת, והכנת הכיבוד.

רוצים לשחות ביחד בים?

אם אתם יודעים לשחות, הסקיפר יאפשר לכם לקפוץ לים כאשר הים רגוע ותוכלו לשכב על האבוב המתנפח מאחורי היאכטה.

רוצים ללמוד להשיט יאכטה?

לפני הנופש, תוזמנו למספר הדרכות על היאכטה שלנו במרינה בהרצליה ובמהלך הפלגת שייט רומנטי ביוון, תוכלו להתאמן בהשטת היאכטה.

אתם מזמנים ליצור קשר אתנו להזמנת שייט רומנטי לחופשה ביוון.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו