שייט רומנטי מהסרטים

כמה פעמים יצא לכם לראות שייט רומנטי מהסרטים שבהם בני זוג יושבים על הסיפון בלב הים מול שקיעה מרהיבה? רוצים להרגיש כמו הדמויות בסרט?

על היאכטה שלנו תוכלו להרגיש בדיוק כך! תוכלו להזמין שייט רומנטי ולהרגיש כאילו שאתם האנשים היחידים בעולם.

גל ונעמה השכרת יאכטות מציעים ללקוחותינו מבחר אפשרויות של השכרת יאכטה ברמה הגבוהה ביותר ובהקפדה על הבטיחות כגון שייט רומנטי, הצעת נישואין, יום הולדת ועוד.

היאכטה שלנו, עוגנת מול קניון ארנה במרינה בהרצליה.

בכדי לממש את ההזמנה שלכם באופן מושלם בהתאם לבקשתכם אנחנו נערכים לפני ההפלגה ודואגים לכל הפרטים הדרושים, כך שנוכל לענות על כל מה שביקשתם.

אפשרי להזמין הפלגות קצרות שעתיים או הפלגות ארוכות שיארכו כיום שלם

בהפלגות הקצרות תוכלו לחגוג יום הולדת על היאכטה, להציע נישואין בלב ים או סתם להזמין את היאכטה לשעתיים של שייט רומנטי זוגי עם ארוחה.

במסגרת ההפלגות הארוכות, ניתן להזמין שייט רומנטי לכיוון יפו לעגון בנמל ולאכול באחת המסעדות הנפלאות שעל המזח. 

אנחנו מציעים ללקוחותינו מגוון סוגי שייט רומנטי אשר יאפשרו לבני הזוג ליהנות מהפלגה קסומה לנשום את האוויר הנקי המתובל בריחו המלוח של הים וליהנות ממוסיקה מרגיעה וממש להתחבר לטבע שכל כך חסר לנו בעידן המודרני.

במהלך השייט תוכלו להביא בגדי ים ומגבות ולהשתכשך במי הים המרעננים ותקבלו יין משובח, שתייה קלה, וחטיפי שוקולד מתוקים. .

במהלך שייט רומנטי על היאכטה שלנו אפשר לחגוג אירועים שונים כמו ימי הולדת ולהזמין את כל החברים, תוכלו לחגוג יום אהבה, לשמוע מוסיקה רומנטית ולרקוד על הסיפון לאור הכוכבים.

על סיפונה של היאכטה שלנו תוכלו להציע נישואין באווירה הרומנטית והמרגשת ביותר כאשר הסקיפר יסייע לכם וירים שלט חגיגי אשר נושא את הכתוב "אהובת התנשאי לי ?" בדיוק ברגע הנכון

שייט רומנטי על היאכטה שלנו יהיה מאורע מרגש ומלא אנרגיות חיוביות והצוות המקצועי יעניק לכם שירות אדיב כך שתהיה לכם חוויה מהסרטים !

 מחכים לכם על היאכטה שלנו במרינה הרצליה – גל ונעמה השכרת יאכטות

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו