שייט רומנטי על יאכטה

לכבוד יום הנישואין השלושים שלנו, תכננתי יום מיוחד בשביל אשתי, לא ידעתי מאיפה להתחיל, מצד אחד יש כל כך הרבה אפשרויות כמו ללכת למסעדה מפוארת או לסרט בקולנוע, אך מצד שני רציתי לעשות משהו מקורי, כדי להראות לאשתי כמה אני חושב שהיא מיוחדת.

משהו ששובר את השגרה, שיוכיח לאשתי שכל הזמן הזה שעבר, כל הריבים, כל ההתעסקות עם העבודה והמשפחה, בשבילי הם כאין וכאפס לעומת האהבה הגדולה שלי אליה, רציתי להזכיר שלמרות הכל האהבה בינינו חזקה מכל דבר שינסה לשבור אותנו.

גיסי הציע לי לעשות שייט רומנטי על יאכטה, הוא אמר שעשה זאת כבר כמה פעמים לכבוד יום הנישואין שלו כמתנה רומנטית ליום הולדת בשביל אשתו, וזו הצלחה מוכחת, הבטיח.

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות

פניתי בעזרתו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, ובאמת לא יכולתי לבקש שירות אדיב ומקצועי טוב מזה, הם עזרו לי לתכנן שייט רומנטי מיוחד ומושקע, הם הציעו רעיונות להפלגת שייט רומנטי שאפילו לא עלו על דעתי, הם סדרו את הדברים הלוגיסטיים להפלגה, אני מאבד את הידיים ואת הרגליים בהתעסקות בבירוקרטיה ולוגיסטיקה.

ביום הנישואין נסענו למרינה הרצליה כיסיתי את עיניה, והובלתי אותה להפלגת שייט רומנטי על יאכטה מפוארת ומאובזרת בכל טוב, הורדתי לה את הכיסוי ועיניה אורו, נגלה לפניה שולחן מפואר עם כוסות מלאות בשמפנייה מהסוג האהוב עליה, ארוחה נפלאה ואדם שהציג את עצמו כסקיפר שלנו שמשיט את הספינה.

התיישבנו על כריות שהיו על הסיפון, הסקיפר שם מוזיקת רקע רומנטית, ויצאנו מהמרינה לים בהפלגת שייט רומנטי מושלם.

שילבנו ידיים, צפינו בגלים הקטנים שיצרה היאכטה כשחצתה את המים, והתמכרנו לשקט שהשתיק את הרוח הסוערת בליבנו, לשמש החמימה והאוויר הצלול שעטפו את גופנו ויצרו קירבה.

לחשתי לה באוזן "יום נישואין שמח אשתי האהובה, והיא התמוגגה מאושר.

לא רצינו שהשייט ייגמר, אכלנו מהארוחה המשובחת, שתינו עוד ועוד שמפניה, התבשמנו מהאווירה המיוחדת שרק שייט רומנטי על יאכטה מפוארת יכול לספק.

סיום ההפלגה

לבסוף עגנו במרינה הרצליה, נפרדנו מהסקיפר לשלום שכלל לא שמנו לב אליו בזמן השייט הרומנטי.

לא נעים להגיד, הוא כל כך כיבד אותנו ואת הזמן שלנו, ששכחנו מקיומו וחזרנו לחיי השגרה שלנו.

הבטחתי לאשתי שנעשה עוד שייט רומנטי כזה בעתיד, והיא נישקה אותי בחום.

שייט רומנטי על יאכטה זו מתנה מושלמת ליום הנישואין, אין ספק שאני אעשה זאת שוב, ובטוח שאפנה לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות כדי לארגן יום נישואין רומנטי כזה שוב.

לא אשכח איך התייחסו אליי בכבוד ובאדיבות ובמקצועיות במהלך כל היום הזה.

ממליץ בחום להזמין מהם שייט רומנטי על יאכטה גם בשבילכם, כי שייט רומנטי כמו שהיה לי לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו