שייט רומנטי רצוף חיוכים

שייט רומנטי ביאכטה, תדמינו לכם באמצע יום שמשי מלא בציפורים נודדות, תנודות של גלים מתנפצים על מזח, שמיים מעליכם עם עננים, ים מרהיב  שמתגלה מעבר ליאכטה, העולם מאיר לכם פנים, הרגשה של אופוריה של יציאה מהשגרה בחיבור מושלם בינכם.

שייט רומנטי ביאכטה הוא כל מה שצריך על מנת לקבל פיסות של אושר רצוף בחיוכים!

שייט רומנטי ביאכטה שונה

יש שייט שהוא מודרך או שייט קבוצתי, בשייט רומנטי אתם לבד על היאכטה שמסודרת עבורכם, הסקיפר נוהג את היאכטה רק עבורכם, בקבוק יין ושוקולדים מחכים לכם בפינת הישיבה המפנקת, מוסיקה רומנטית שאתם הכי מתחברים אליה מתנגנת ברקע ומעצימה את האווירה, תרימו לחיים ותרגישו שכל הים והנוף שייך רק לכם.

עולם הקולינריה בהחלט מסייע לשילוב של פינוק ורומנטיקה אל מול פסטורליות מושלמת של יאכטה מפוארת השטה לה בלב ים, שייט רומנטי ביאכטה בהחלט יכול לכלול ארוחה מפנקת כמו פלטת גבינות ולחמים או דגים, בשרים, וסלטים.

חובה להצטלם במהלך שייט רומנטי על היאכטה עם הים ברקע, אבל לא מומלץ להיות דבוקים למצלמה, תכנסו לאווירה ותתחברו לשלווה שמשרה השייט בלב ים, ולגבי הצילומים הסקיפר כבר ידאג לכם לתיעוד תמונות וסרטונים מקצועיים שינציחו את הרגעים הנפלאים שחוויתם וישאיר לכם זיכרון מתוק מהשייט הרומנטי שלכם.

שירות מצוין ומפנק צריך להיות אחד מהדברים החשובים ביותר כשמזמינים שייט רומנטי ביאכטה, לכן כדאי לכם לבדוק חוות דעת וביקורות על השירות של חברות היאכטות שאתם בודקים.

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מזמינים אתכם לקרוא את הביקורות שרשמו עלינו בגוגל ולהתרשם מהשירות ומהיאכטה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו