השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה

השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה היא פתרון מושלם לימי החופש המשותף שלכם, משתלם כלכלית וחוויתי ביותר לבילוי מהנה, מרגש ומיוחד לכל המשפחה.

כל זאת, בספונטניות, בקלות ובנוחות, בלי צורך לשבור את הראש על הזמנת טיסות ומלונות, באווירה הנינוחה והמרגיעה של הים, ואין צורך להיכנס לעלויות כספיות גבוהות.

בצורה זו, החופשה המשפחתית שלכם תהפוך להיות הדבר הכי טוב שעשיתם עבור האנשים הכי יקרים לכם.

היתרונות של השכרת יאכטה לשייט משפחתי!

השכרת יאכטה לשייט משפחתי בהרצליה היא אחת ההרפתקאות והחוויות המיוחדות והמהנות ביותר שאתם יכולים להעניק לבני הזוג ולילדים שלכם.

מדובר בדרך נפלאה לבלות זמן איכות משפחתי אינטימי הרחק בלב ים, בלי הפרעות והסחות דעת חיצוניות.

זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מהיופי של הטבע, להפליג במרחבים האינסופיים של הים, לראות נופים וחופים מרהיבים, להרגיש את הרוח הקרירה ולהירגע כמה שיותר.

זוהי אטרקציה מפנקת ובלתי נשכחת עבורכם ועבור הילדים, שקל מאוד להוציא לפועל.

בניגוד לחופשה בחו"ל המצריכה קביעת תאריכים מראש, הזמנת מקומות על הטיסה ותכנון לוגיסטי מסובך, השכרת יאכטה לשייט משפחתי היא דבר פשוט וקל.

כל מה שצריך זה לאסוף את כל בני המשפחה, להתארגן על אוכל ושתייה, מוזיקה כיפית, לארוז תיק עם בגד ים, ציוד בסיסי וקרם הגנה ולהגיע למרינה בהרצליה.

במרינה תיפגשו עם הסקיפר שלנו שיקבל אתכם בשמחה ליאכטה.

במהלך השייט תוכלו לעצור לשחייה מרעננת בלב ים, להשתזף על הסיפון, לאכול ביחד, ואפילו להתנסות בהשטת היאכטה עם ההדרכה של הסקיפר. 

דגשים חשובים לשייט משפחתי!

על מנת שהשייט המשפחתי יהיה מוצלח ומהנה ישנה חשיבות במהלך ההפלגה להקפיד על הוראות הבטיחות שתקבלו מהסקיפר, כגון: מיקום חגורות הצלה, ושאר אמצעי ההצלה שעל היאכטה, הקשבה להוראות הצוות וכדומה.

בקיצור השכרת יאכטה לשייט משפחתי היא חוויה מומלצת ומיוחדת לכל גיל, אז אל תהססו צרו אתנו גל ונעמה השכרת יאכטות קשר טלפוני 0504600470 עוד היום ואנחנו ניתן לכם הסבר מלא והצעה אטרקטיבית עבור השכרת יאכטה לשייט משפחתי.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן