השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים

השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים, לא תאמינו איזה חוויה מדהימה מצפה לכם, אם גם אתם אוהבים להשקיע ביום הולדת ולא רוצים חגיגה שגרתית, השכרת יאכטה ליום הולדת זה הדבר הבא שלכם.

מוזיקה וריקודים על הסיפון

אחד הדברים המאפיינים ביותר השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים זה המוזיקה הכיפית שאתם יכולים לבחור לכם להנאתכם. אתם יכולים להביא אתכם את השירים שאתם רוצים לשמוע או לחילופין ליהנות ממגוון השירים שיש כבר מוכנים להשמעה במערכת השמע המקצועית שקיימת על היאכטה שלנו. כמובן, שלרשותכם סיפון אינטימי ומפנק שתוכלו לרקוד מול גלי הים באווירה ייחודית שכמוה עוד לא חוויתם.

מיטות שיזוף ופינוק

אחרי שרקדנו ושרנו לנו בשתי קולות, בלי שנצטרך להתבייש מאף אחד, יחכו לכם מיטות שיזוף ופינוק נוחות ומרווחות על סיפון היאכטה, כך שתוכלו לשכב בכיף שלכם אל מול השקיעה, לשקוע לשיחות נפש מתוקות ולנוח מכל תלאות היום והשבוע.

חטיפים ובירות

בזמן המנוחה בוודאי תרצו לשלב גם משהו טעים לנשנש בכיף שלכם, במקרר של היאכטה בזמן השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים תוכלו למצוא גם שוקולדים ואפילו חטיפים מלוחים עם בירות לבנות קרות וטעימות לבחירתכם. אמנם חטיפים ובירות זה תמיד כיף וטוב, אבל אין ספק שלאכול חטיפים על סיפון של יאכטה זה כבר עולם אחר לגמרי, ותמיד אפשר להזמין ארוחה מאחת המסעדות המעולות שבמרינה הרצליה ליאכטה, ואז לפנק את כל החברים שבאו ליום ההולדת בארוחה טעימה וחמה בלב ים.

אטרקציות ימיות

רקדנו, נחנו, אכלנו קצת, הגיע הזמן לפעילות כיפית בלב ים, בסופו של דבר לא כל יום אתם חוגגים עם חברים יום הולדת על יאכטה בלב ים, לכן מה שיעשה לכם את החוויה עכשיו זה אולי גם שייט על אבוב הקשור ליאכטה ששטה לאיטה כאשר אתם צפים על הגלים העולים ויורדים עם החברים שלכם. השכרת יאכטה ליום הולדת מאפשרת לכם לשלב אטרקציות ימיות שלא תמצאו באף יום הולדת רגיל.

דייג מקצועי

אם חשבתם שלשכב על הגב וקצת ריקודים ואוכל סגרנו את הפינה של יום ההולדת, עוד לא ניסיתם לדוג בלב ים, בכל שייט של השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים תוכלו למצוא גם ציוד מקצועי לדייג, כך שתוכלו לחוות בעצמכם איך זה להכין את ארוחת הערב שלכם טרייה ומפנקת ישר מהים, מעולם לא טעמתם דגים כל כך טריים, והחוויה המדהימה של דייג, את זה כבר אין לתאר.

השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים זאת מתנה נפלאה, וגם דרך מדהימה לעורר את כל האהבה ולחגוג באופן מקורי ושמח במיוחד עם בעל השמחה. תיהנו.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו