השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה

רוצים לחגוג יום הולדת באווירה אחרת? לתכנן מסיבת הפתעה בלתי נשכחת? רוצים לצאת מהשגרה לכמה שעות, להיכנס לסצנה אחרת ולחגוג יום הולדת בלתי נשכח באווירה מיוחדת? נראה שזו ההזדמנות המתאימה עבורכם להתנסות סוף סוף בחגיגת השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה.

תכנון יום הולדת יכול להיות פשוט וקל. במקום לחפש אחר המקום המושלם, לחשוב כיצד ליצור את האווירה, כל שעלייכם לעשות הוא לשאוף לכיוון הים. השכרת היאכטה תאפשר לכם לחגוג בסגנון שמתאים רק לכם, בכיף ולהרגיש בחופשה לאורך כל המסיבה. למעשה, מרגע השיחה הראשונה עם הצוות שלנו המתמחה בהפקת אירועים על גבי יאכטה מפנקת ועד לסיום המוצלח של יום ההולדת, אנחנו אתכם לכל אורך הדרך. כל שיהיה עלייכם לעשות הוא לספר לנו מה חשוב שיהיה ביום ההולדת ולדאוג ליידע את האורחים שלכם.

השייט יתבצע בהפלגה ללב ים, האורחים יוכלו להתפנק בישיבה על מזרנים שעל הסיפון והמוזיקה שתפעל תהיה בהתאם לבחירתכם. יש לכם אפשרות להחליט איזו שתייה תוגש ואיזה כיבוד ובכך לשדרג את היום המיוחד.

למי זה מתאים?

חגיגת השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה מתאימה בתור הפלגה זוגית או בקבוצה של עד 13 איש. מעבר לבילוי על היאכטה עצמה, ינהל את השייט צוות מקצועי ובעצירה ניתן יהיה לקפוץ אל המים. בין לבין, המוזיקה תרים את מצב הרוח ואפשר יהיה לרקוד על הסיפון, לשתות ולהתכבד בכיבוד שיוצע לאורחים, כך יוכלו ליהנות כולם, מגדול עד קטן.

במילים אחרות, השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה מתאימה לכל מי שרוצה לחגוג באווירה אחרת, שונה, שעוד לא נראתה כמותה, כשתהליך התכנון וההפקה אינו מצריך ממך כל מאמץ.

במסגרת השכרת יאכטה ליום הולדת  במרינה הרצליה אנחנו כבר דואגים לכל הפרטים הקטנים, אין כל צורך ברישיון שייט או בכל דבר אחר. כל שיהיה עלייכם לעשות כדי לחגוג את יום ההולדת המושלם או כדי לתכנן עבור חבר, בן או בת זוג את המסיבה הוא לבחור בשירות המקיף שלנו והמסיבה על היאכטה כבר מוכנה. ובל נשכח, הים יעניק את האווירה המשחררת והכיפית. מערכת המוזיקה תאפשר למוזמנים לנוע על הסיפון בקצב המוסיקה והגלים ובהתאם לתכנון המוקדם יחכה לכולם הכיבוד המושלם.

אז זה הזמן שלכם להתחיל לחלום. לחשוב כיצד יום ההולדת צריך להיראות, לפנות אלינו בשאלות, לשמוע על אירועים שכבר עשינו ועל אירועים שנוכל להפיק עבורכם. במקרה של יום הולדת על יאכטה רק האופק הוא הגבול.

היאכטה שלכם כבר מוכנה להפלגה!

הניסיון שלנו רב בשייט יאכטות בכלל והפקת אירועים וימי הולדת בפרט, יהפכו את יום ההולדת לבלתי נשכח. אנו בוחנים באופן אישי את הדרישות של כל יום הולדת ובונים תכנית ייחודית ובהתאם מפיקים את מסיבת יום ההולדת המושלמת.

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה ולהתחיל בתכנון אירוע באווירה שונה, זה הזמן ליצור עמנו קשר. נציגינו ממתינים לפנייתכם כעת!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו