השכרת יאכטה ליום הולדת מיוחד

השכרת יאכטה ליום הולדת אצלנו, תהיה היוקרתית והמעוצבת ביותר שתמצאו ותאפשר לכם ליהנות מזמן פרטי לעצמכם, הרחק מחובות היומיום אשר מאפיינים את שגרת חיינו העמוסה.

יום הולדת הינו יום מרגש, יום בו חוגגים בני זוג, חברים ומשפחות את הזמן שהם ביחד והשנים שמתווספות לגיל.

מכיוון שמדובר על יום יוצא דופן, יש לחגוג אותו באופן ייחודי, בדרך שתוסיף עוד חוויה נפלאה למזוודת הזיכרונות הקסומים שלכם יחדיו.

אחת הדרכים הנפלאות לחגוג יום הולדת

תהיה על יאכטה בלב ים, ואם כבר יאכטה, אז למה לא ללכת על הטוב ביותר?

אצלנו השכרת יאכטה ליום הולדת היא אירוע מיוחד שבו תוכלו לשכב על מזרונים נוחים וכריות רכות, להביט על קו האופק וליהנות מהשקיעה הקסומה יחד עם יין, פלטת גבינות, פירות עונה טריים, סנדוויצ’ים, טורטיות ומוסיקה טובה, ואפשר גם להזמין  ארוחת ערב רומנטית על סיפון היאכטה.

הרוח המלטפת והגלים המרגיעים, יגרמו לכם להתנתק לגמרי וליהנות מהתחושה החמימה והאינטימית שמרגישים בלב הים.

היאכטה שלנו נקייה, אסתטית ובעלת מראה מרשים ויוקרתי, והיא מתוחזקת ברמה הגבוהה ביותר כך שהיא בטיחותית ומזמינה והסקיפר הינו מקצועי ובעל ניסיון רב בים.

אצלנו אפשר לשלב השכרת יאכטה ליום הולדת ולהפיק הצעת נישואין מפתיעה במהלך השייט, כאשר הכוכבים מרצדים מעל לראשכם, משב הרוח משחק בשיער וריח הים באוויר יתרום לאווירה הקסומה הרבה יותר.

בכדי לבצע את ההפקה בצורה הטובה ביותר ולסייע לזוג המאושר, מקפיד הצוות להתכונן מראש וליצור את האווירה הקסומה והרגועה ביותר.

במהלך השייט

אנחנו מציעים שמפנייה, יין לבן, פירות עונה טריים ומרעננים, שתייה קלה, נשנושים, כריכים ועוד, את כל אלו מלווה מוסיקה מרגיעה וכמובן ניתן להצטלם.

במידה ותבחרו השכרת יאכטה ליום הולדת, נספק לכם את כל הטיפים הדרושים שיינתנו בהתאם לעונה וליעד ההפלגה.

בימות הקיץ החמים למשל, נהנים המפליגים לטבול במי הים הקרירים, לכן, נמליץ להם להביא בגדי ים, ולמרות ההצללה הקיימת ביאכטה, נמליץ לבעלי העור הבהיר אשר נוטים להישרף בשמש, להגיע לשייט עם קרם הגנה.

אנחנו מעניקים לכל לקוח יחס אישי וחם לכל אורך הדרך, הלקוחות מקבלים את כל האינפורמציה והטיפים כבר במהלך השיחה הראשונה והצוות עושה ככל יכולתו בכדי להעניק ללקוחותיו את החוויה המהנה ביותר, כך שתוכלו לקבל את כל המידע הדרוש בכדי להגשים לכם את החלום.

מה שבטוח השכרת יאכטה ליום הולדת תשאיר אתכם עם טעם מתוק של אהבה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו