לחגוג יום הולדת על יאכטה עם הצעת נישואין

החתונה הייתה נהדרת, האורחים היו מאושרים, בני הזוג המאושר רקדו בחינניות, הרב בירך והאורחים והקייטרינג היה נפלא לכל הדעות. דבר אחד היה מוזר. לא בטוח כי כולם שמו לב לכך אך בעת הנפת זר הפרחים לעבר חבורת הנשים הצעירות שעמדו ליד החופה, החלה אחת מהן לרוץ כמו היו חייה תלויים ביכולתה להימלט מן הזר. לרוע מזלה נחת הזר הישר על ראשה.

כאשר הסתובבה הצעירה נכחו כולם לדעת כי זו יפה, חברתה הטובה של הכלה. יפה הלבינה לאחר נפילתו של הזר על ראשה. כאשר נשאלה מדוע היא לבנה כסיד ומדוע רצה ריצה מטורפת שכזו, השתתקה ולא הגיבה.

היא התיישבה בשולחן המוזמנים ליד בן זוגה והשפילה את ראשה, והוא חיבק אותה ולחש באוזנה:" תירגעי אני יודע שאת לא רוצה חתונה וזה שהזר נפל לך על הראש רק מצחיק אותי." יפה הביטה בעיניו הטובות של חברה וחייכה.

ליפה היו עוד שנתיים לסיום הלימודים לתואר והיא רצתה לסיים אותן בשקט, בלי רעיונות על הצעת נישואין אשר תוביל במהרה לחתונה וילדים. ציער אותה שהחבר שלה היה כבר בן שלושים ושבע והיא ידעה שהוא מחכה זמן רב בכדי להציע לה נישואין. שערו כבר החל מלבין ועל פניו נראה קמט בהיר אותו נהגה לנשק.

חברותיה קינאו בה. הן לא פסקו מלומר לה כמה ברת מזל היא שיש לה חבר שאוהב אותה ומחכה להציע לה הצעת נישואין כשתהיה מוכנה לכך. גם אמא שלה הציקה לה. היא שנאה את "סיפורי הרחם" של אמה. הסיפורים עסקו כמובן בביציות, שחלות, הורמונים וזמני ביוץ. השיחות הללו התישו אותה לחלוטין ופעמים רבות הייתה מוצאת עצמה צועקת על אמא שלה שגיל שלושים אינו סוף החיים ובתגובה אמא שלה הייתה צועקת שגיל שלושים אמור להיות תחילתם של חיים חדשים.

הגיע הזמן לקבל הצעת נישואין!

החבר שלה נהג בה בסבלנות רבה. למרות שהיו השניים יחד כבר חמש שנים, הוא חיכה עם הצעת הנישואין עד לסיום שנתה האחרונה בלימודים, וגם לאחר מכן לקח את הזמן וחיכה לקבלת האות. רק בגיל שלושים ושלוש התחילה יפה להרגיש שהיא בשלה ומוכנה. הלימודים היו מאחוריה והיא כבר עבדה באופן מסודר בתפקיד ניהול קשרי לקוחות בחברת השכרת יאכטות במרינה הרצליה.

היא תמיד התלוננה באוזני החבר שלה שהיא תקועה במשרד ולא יוצא לה להפליג קצת בים למרות שהיא עובדת במקום ייחודי שכזה שבו היא מסדרת ללקוחות את ההפלגות על היאכטות ועורכת להם את האירועים השונים בעיקר לחגוג יום הולדת על יאכטה.

החבר שהבין לליבה תכנן להפתיע אותה ביום ההולדת עם הצעת נישואין על יאכטה בשיתוף המשפחה וכל עובדי החברה.

בתיאום עם מנכ"ל חברת השכרת היאכטות הוא הזמין אירוע של יום הולדת על יאכטה וביקש הפקה מיוחדת עבור יפה.

ההזמנה הועברה לטיפול של יפה מבלי שהיא יודעת שהיא מכינה את האירוע לעצמה.

המנכ"ל ביקש ממנה להשתדל במיוחד באירוע הזה מפני שמדובר בלקוח חשוב מאוד, אבל מועד האירוע נקבע בדיוק ביום הולדתה והיא ביקשה מהמנכ"ל שישחרר אותה מהעבודה באותו היום שתוכל להיות בחופשה לחגוג את יום ההולדת.

המנכ"ל שהיה מתואם עם החבר שלה סרב בתוקף לשחרר אותה ואמר לה שתכין את האירוע ותשתחרר מהעבודה מוקדם מהרגיל.

כשהגיע המועד המדובר היא הגיעה מוקדם לעבודה על מנת להספיק ולסיים את ההכנות לאירוע יום הולדת על יאכטה ללקוח החשוב של המנכ"ל ולרוץ הביתה להתכונן לערב מסיבת יום ההולדת שלה, ואכן הצליחה לסיים את ההכנות כשעה לפני הגעת הלקוח החשוב וביקשה לצאת הביתה, אך המנכ"ל עמד על כך שתמתין ללקוח לקבלת הפנים החגיגית ביאכטה המקושטת למרות הבטחתו שתצא מוקדם.

יפה המאוכזבת תהתה עם עצמה מי זה הלקוח המיוחד הזה שהמנכ"ל כל כך חפץ בעיקרו עד כדי כך שהוא גורם לה לאחר ליום ההולדת של עצמה.

היא התיישבה בסלון היאכטה המקושט בפרחים ובלונים עם שלט מזל טוב מרהיב והחלה לבכות על מר גורלה שהיא מסדרת יום הולדת על יאכטה לאחרים ואת יום ההולדת של עצמה היא מפספסת.

בעודה בוכה לבדה בסלון היאכטה שמעה מבחוץ קולות והבינה שהלקוח הגיע ליאכטה, במהירות נגבה דמעותיה, העלתה חיוך מזויף על פניה ויצאה לברך את הלקוח.

ואז נשארה עם פה פעור תדהמה ומבוכה עלו על פניה, על הרציף עמדו החבר שלה, משפחתה וכל עובדי החברה, עם בלונים ושלט ענק עם הכיתוב "אהובתי התנשאי לי?" החבר כרע ברך על הרציף וענד לה טבעת נוצצת על האצבע כשברקע תרועות השמחה של כל עובדי החברה….

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו