שייט משפחתי ביאכטה האטרקציה בשבילכם

תנו למשפחה שלכם  לעצור רגע ממרוץ החיים השגרתי, ולעבור חוויה מיוחדת שאין כמוה, זו חווית גיבוש מדהימה לכל המשפחה. החוויה הזו הייחודית כל כך שבמשפחה שלכם  לא ישכחו אותה כל כך מהר. מעבר לעובדה שהפלגת שייט משפחתי ביאכטה הוא  גיבוש משפחתי הוא יגרום לילדים וגם לכם לצאת מאזור הנוחות לכמה שעות של רוגע ומילוי מצברים לחודשים הקרובים. אין כמו  לשכב בנחת על כריות השיזוף בסיפון היאכטה לצפות בים הרחב הנפרש לעינכם ולשוחח עם קרובי המשפחה, אשר בשגרה אין זמן לשיחות כאלה.

במהלך השייט המשפחתי אתם יכולים לקפוץ לים הכחול ולשחות מעט או לשכב על האבוב שצף מאחורי היאכטה, וכמובן שאפשר גם סתם לשבת בספסלי הישיבה המפנקים בקוקפיט וליהנות מהשקט הרגוע על הגלים הכחולים.

אז למה האטרקציה הטובה ביותר למשפחה שלכם היא שייט משפחתי ביאכטה?

למה דווקא שיט משפחתי ביאכטה?

חוויה ייחודית! אם אתם לא מעוניינים לנסוע לפארקים בחופש הגדול או בחגים ובא לכם לחגוג אירוע מיוחד עם הרבה ערך מוסף, החוויה הכי מתאימה שמשלבת רוגע וגם הדרכה על יאכטות ים ודגים היא שייט משפחתי ביאכטה.

שייט משפחתי ביאכטה מתאים לכל הגילאים! אם אתם מחפשים חוויה שתתאים גם לילדים קטנים וגם לנערים מתבגרים, האטרקציה הטובה ביותר היא שייט משפחתי ביאכטה.

רוגע ושלווה! באטרקציה הזו יהיה לכם זמן לעצמכם פרטי לגמרי על סיפון היאכטה עם חוויה מרעננת במיוחד.

הפלגה ביאכטה מתאימה ליום חם! שייט משפחתי ביאכטה מתאים במיוחד לחודשי הקיץ החמים כאשר אתם מחפשים דרך נעימה להתקרר, תוכלו  להתרענן בשחייה ואבוב שצף על המים או מהרוח הנושבת תמיד בים גם ביום חם מאוד וליהנות מהים הכחול והגלים המתנפצים.

שייט משפחתי ביאכטה זוהי האטרקציה בשבילכם!

ניתן גם להחזיק בהגה! הילדים הקטנים וגם המבוגרים יכולים להשיט את היאכטה בעצמם, ולהחזיק בהגה זה בהחלט אפשרי, וזוהי גם חלק מהחוויה.

ניתן להגיע למקומות שלא הייתם בהם קודם! אם אף פעם לא הייתם בלב ים אתם חייבים לנסות זו חוויה מדהימה, שייט משפחתי ביאכטה מאפשר לכם להגיע אל לב הים בקלות ובנוחות ובהנאה מושלמת.

שילוב אטרקציות! ניתן גם לשלב אטרקציות כמו שעשועי מים, דייג דגים בציוד דיג על היאכטה שלנו.

למה כדאי לנו דווקא שייט משפחתי ביאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות?

זו יאכטה  מפוארת! היאכטה שלנו הינה חדישה, ואנו מקפידים על התחזוקה שלה באופן תמידי.

צוות מקצועי! יש לנו צוות מקצועי במיוחד, שיעזור לכם לארגן שייט משפחתי ביאכטה, שכולם ייהנו גם הגדולים וגם הקטנים עם אטרקציות, המתאימות לכולם.

מיקום! היאכטה שלנו עוגנת במרינה הרצליה מול קניון ארנה במיקום נוח בהחלט.

נשנושים! ביאכטה שלנו יש מקרר מלא תמיד בירות, שמפניה, שוקולדים טעימים, פירות, ועוד שלל פינוקים.

סקיפר מקצועי! היאכטה מושטת על ידי סקיפר מיומן, שגם ירתק אתכם ואת הילדים עם הסברים וסיפורים מעניינים ומרתקים.

לסיכום

תוכלו ליהנות מחוויה עוצמתית של שייט משפחתי ביאכטה עם הצוות המקצועי שלנו, שילווה אתכם משלב התכנון ועד לחוויה עצמה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו