הצעת נישואין על יאכטה לתפוס שתי ציפורים

אין כמו לקבל הצעת נישואין על יאכטה באווירה רומנטית של הים. זהו אירוע שבהחלט מומלץ להפיק בהפלגה על יאכטה מפוארת.

אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מפיקים הצעות נישואין על יאכטה ברמה הכי גבוהה.

יש מספר אפשרויות להפיק את הצעות הנישואין, אפשרי להציע נישואין במהלך הפלגה רומנטית זוגית באופן פרטי על הסיפון, רק אתם והסקיפר שיתעד את ההצעה על רקע השקיע המרהיבה. דרך נוספת במסגרת הפלגה קבוצתית של 13 איש שיכולים להיות חברים ומשפחה המצטרפים להפלגה וההפקה תהיה בהפתעה מושלמת כשהחברים משתתפים בשמחה.

הצעת נישואין על יאכטה אצלנו

תהיה אירוע מרגש ונוצץ הכולל ארוחה מפנקת, שתוזמן מאחת המסעדות היוקרתיות במרינה הרצליה, כולל יין, שמפניה ושוקולדים טעימים. כדי שהאירוע יהיה מושקע ומוצלח, יש לתאם את ההפלגה מראש ולבקש שתכלול הצעת נישואין עם השלט המרהיב שלנו "אהובתי התנשאי לי?" שיפתח ע"י הסקיפר בהפתעה במהלך ההפלגה. אתם תצטרכו להביא רק את הטבעת ולכרוע ברך.

כמובן שהצעת הנישואין לא חייבת להיות על היאכטה עצמה, היא יכולה להיות במקום מיוחד וקסום שאנחנו מכירים במרינה הרצליה שמתאים מאוד להצעת נישואין. הצעת נישואין זהו אירוע שכל אישה מצפה לו ומתרגשת מהרגע כשהוא מגיע, אז תארו לכם כמה היא תתרגש מהפקה של הצעת נישואין על יאכטה בלב הים הרחב. האם יש דרך יותר רומנטית מזו להציע נישואין?

כמו כל אירוע שאנחנו עורכים על היאכטה, מאוד חשוב לנו שהצעת הנישואין תהיה מוצלחת והאירוע יופק על הצד הטוב ביותר. בקיץ, אנחנו פורסים מזרונים על הסיפון הקדמי של היאכטה כדי שהזוג יוכל לשכב מעל המים ולצפות לעבר האופק. זוהי חוויה זוגית רומנטית מושלמת.

היתרון בהפקת הצעת נישואין על יאכטה

שהאירוע אינטימי ושקט למי שמעדיף פרטיות במעמד המרגש ביותר בחיים. לרוב הצעת נישואין על יאכטה במעמד אינטימי היא הצעת נישואין מאוד מרגשת ומוצלחת, זוהי הצעה שאי אפשר לסרב לה.

תמיד אצלנו הפקה של הצעת נישואין על יאכטה תהיה רומנטית במיוחד כאשר ההפלגה זוגית, אנחנו תמיד דואגים לתת יחס אישי, שירות אדיב ברמה גבוהה , והפקת הצעת הנישואין תמיד תהיה בתיאום אתכם ותעמוד בסטנדרטים שהצבתם לנו.

אצלנו אפשרי להפיק הצעת נישואין על יאכטה במסגרת הפלגה של מספר שעות, או גם במסגרת הפלגה של כמה ימים ביוון במקומות עם נופים הכי מדהימים שיש, כך שאפשר לתפוס שתי ציפורים במכה גם טיול בחו"ל וגם הפלגה עם הצעת נישואין על יאכטה.

אז קדימה אל תהססו לרגע, צרו אתנו קשר ותקבלו מלא טיפים ורעיונות  להפקה של הצעת נישואין על יאכטה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו