שייט משפחתי ביאכטה זמן איכות משפחתי

זמן איכות עם המשפחה הינו אחד מהמרכיבים החשובים והבסיסיים על מנת ליצור רגעים של חיבור, הנאה, פינוקים, שיחות משפחתיות, ואווירה קלילה ומאחדת.

בעולם שבו המרדף אחרי החיים מהיר ואין זמן להיות עם המשפחה שלכם, כדאי לעצור רגע ולחשוב איך אנחנו עוצרים מדי פעם את המרדף הזה ונותנים לאושר להיכנס לליבנו וליצור יחד עם המשפחה חוויות וזיכרונות שיישארו חקוקים.

אין ספק שיש הרבה דברים שאפשר לעשות עם המשפחה כמו: טיולים בטבע בארץ ובחו"ל, משחקי יצירה, בישול יחד, קניות, מופעים, מוזאונים, אטרקציות מיוחדות, ספורט אתגרי, הצגות ועוד.

אחד הרעיונות המתאימים ביותר למשפחה שרוצה זמן איכות ולהשלים פערים שלא תמיד מצליחים להגיע אליהם, הוא להזמין שייט משפחתי ביאכטה שבו תהיו עם בני המשפחה שלכם בחיבור מושלם בלב ים.

בהפלגה תקבלו אנרגיות חיוביות

תשתחררו ממתחים ותוכלו לבנות כימיה מחודשת עם בני המשפחה.

אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות תקבלו יאכטה משודרגת במיוחד להזמנת שייט משפחתי ביאכטה המתאימה ל13 איש וליהנות משייט מרתק ומעניין בלב הים עם הנוף לאורך חופי הרצליה ותל אביב.

אצלנו ביאכטה תוכלו למצוא מזרני שיזוף מפנקים על הסיפון, פינת ישיבה מרווחת עם שולחן שעליו תוכלו לאכול את הארוחה שנגיש לכם ואבוב שמחכה לכם מאחורי היאכטה שתוכלו לשכב מעל למים, וכמובן מוזיקה שאתם אוהבים על מנת לשיר לרקוד ולהשתולל בלי חשבון בלב ים.

כאשר מזמינים אצלנו שייט משפחתי בהרצליה אנחנו מוודאים שכל הפרטים הקטנים בהזמנה יהיו בדיוק כפי שתכננתם, על מנת שתצאו עם חיוך על הפנים, חשוב לנו לשרת אתכם נאמנה ולעשות עמכם תיאום ציפיות מראש, המטרה העיקרית שלנו היא לתת לכם רגעים מיוחדים בהפלגה כאלו שתרצו לשמר בזיכרון.

אנחנו שמים דגש לבטיחות המשפחות והשטים אצלנו לכן היאכטה שלנו מבוטחת בביטוח לכל מפליג והסקיפר שלנו מקצועי ובעל רישיון מתאים, ואישור לקפיצה לים ניתן רק כשמצב הים מתאים לכך עם חגורות הצלה למי שיודע לשחות, כי הבטיחות שלכם עבורנו היא מעל הכול.

גל ונעמה השכרת יאכטות המומחים להפלגת שייט משפחתי ביאכטה!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו