שייט משפחתי במרינה הרצליה הגשמת חלום

שבת בבוקר יום יפה. אמא שותה המון קפה. אבא קורא המון עיתון. תצאו עם הילד ותקנו המון בלון.

אתם מחליטים להעניק חוויה מעצימה ומיוחדת למשפחה שלכם, להראות להם שאתם אוהבים אותם. משהו שישבור את השגרה כי כמה אפשר ללכת לג'ימבורי או לגינת השעשועים הסמוכה. גם הילדים עצמם מבקשים שינוי. לכן במקום ללכת לירקון ולשוט שם בסירה בלי האפשרות להיכנס למים, אפשר לבוא להפלגת שייט משפחתי במרינה הרצליה ולשוט אתנו ביאכטה, שם תוכלו לקפוץ לים ולהשתזף על הסיפון.

לאחר שטיילתם במרינה הרצליה ועברתם בין המסעדות, האטרקציות והחנויות המיוחדות, תוכלו לקנח אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות. אנחנו מציעים שייט משפחתי במרינה הרצליה שלא תשכחו. תוכלו לבוא במהלך השבוע, בחופשה, או בכל זמן אחר שתחפצו עם הילדים שלכם. הנה לכם חוויה שבה הילדים יעיפו את הפלאפונים מהידיים ויסתכלו לאופק הים הגדול או בקצף הגלים, ואתם עוד חשבתם והייתם בטוחים שאין ביכולתם ליהנות בלי הפלאפון. תכירו לילדים שלכם את הים, את הטבע המרשים ואת עוצמות הגלים, ותיצרו יחד חוויה מגבשת וייחודית כמשפחה.

שייט משפחתי במרינה הרצליה

זו חוויה שתיחקק לכם בזיכרון המשפחתי והילדים שלכם יחזרו אליה שוב ושוב. הם יזכרו אך הם התרוצצו בשמחה על הסיפון שהרוח פרעה להם את השיער, איך למדו מהסקיפר לנווט ולהשיט את הספינה, ואיך הגה הספינה הגדול היה קשה לסיבוב. חוויות הן מצרך נדיר בימינו, אז למה שלא תעניקו את המתנה המיוחדת הזו למשפחה שלכם?

שייט משפחתי במרינה הרצליה מתאימה לכל גיל ולכל מצב. החל ממשפחה צעירה עם ילדים קטנים, להורים מבוגרים שמביאים את הילדים שלהם מלווים בנכדים. ההתמסרות לחוויה ולגיבוש שנוצר כשאתם על הסיפון, מנותקים מהעולם החיצון ובאמת יכולים להקדיש זמן איכות חשוב לגרעין המשפחתי שלכם היא דבר שאין לו תחליף.

זו גם ההזדמנות שלכם ליהנות כזוג מהיאכטה המפנקת במהלך שייט משפחתי במרינה הרצליה. בעוד הילדים ישחקו על סיפון הספינה, הסקיפר שלנו או אדם מלווה אחר יוכל להיות איתם ולשמור על ביטחונם – כי אין דבר חשוב מזה! ואתם תוכלו לשבת על מזרני השיזוף שעל הסיפון, להביט אל האופק, ולהשיק כוסות יין לרוויה.

שייט משפחתי במרינה הרצליה זו גם מתנה שאתם מעניקים לעצמכם וגם לילדים שלכם. כשהילדים יחזרו מבטן הספינה אחרי שחקרו את כל המכשירים ופינת הניווט, הם יצטרפו אליכם לחיבוק אוהב ומתמסר, ישבו בחיקכם, ויביטו לאופק יחד אתכם. הרוגע שמשרה הים על הנפש והגוף יחלחל גם אליהם, והשקט הנעים יעבור כגל שקט ומרטיט בין כולם.

קבעו לכם זמן  והגשימו חלום. העניקו את המתנה הזו למשפחה שלכם, תראו ותחוו במו עיניכם איך שייט משפחתי במרינה הרצליה משפיע ישירות על משפחתכם.

גל ונעמה השכרת יאכטות לשייט משפחתי במרינה הרצליה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו