שייט משפחתי ביאכטה פשוט מושלם

בילוי משפחתי מושלם לכל המשפחה. אם אתם רוצים בילוי משפחתי מיוחד, מבלי לשבור את הראש מה לעשות בחופשה הבאה שלכם ומבלי לארוז מזוודות, שייט משפחתי ביאכטה אצלנו הוא הפתרון המושלם לכם ולמשפחה שלכם. היאכטה שלנו יכולה להכיל עד 13 אנשים, כך שאפשר לארגן חוויה מיוחדת במינה לכל המשפחה.

את היאכטה מלווה סקיפר מיומן ומנוסה, עם רישיון משיט בתוקף, כך שאתם יכולים לשוט בבטחה וליהנות מרחש הגלים ומהרוגע של הים. תביאו אתכם בגדי ים ותוכלו גם להתרחץ בים ולצוף על האבוב שיהיה מחובר ליאכטה בלב הים.

מי שרוצה חוויה משפחתית מושלמת לכמה שעות, עם הילדים, מוזמן ליצור אתנו קשר בטלפון או להשאיר פרטים באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. בתיאום מראש, נארגן לכם שייט משפחתי ביאכטה, כולל שתיה וחטיפים לכם ולילדים ואפשר גם לשלב ארוחה מפנקת ממבחר המסעדות במרינה הרצליה.

גל ונעמה השכרת יאכטות

עומדים בתקני הבטיחות בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר, יש לנו ציוד בטיחותי ברמה הכי גבוה וביטוח מסחרי מתאים, כך ששייט משפחתי ביאכטה שלנו יהיה בטוח ומהנה. אצלנו הבטיחות היא הכי חשובה.

אנחנו דואגים לכל מה שצריך כדי שיהיה לכם שייט משפחתי ביאכטה המושלם ביותר וכל מה שאתם צריכים, זה רק להגיע עם המון מצב רוח טוב ואנחנו נדאג לכל השאר. היאכטה שלנו עוגנת במרינה הרצליה, כך שלא צריך להרחיק לצפון הארץ או לחו"ל כדי ליהנות מחוויה מיוחדת על המים. יש לנו הכול כאן במרינה הרצליה.

שייט משפחתי ביאכטה זהו זמן איכות משפחתי מושלם, חוויית גיבוש שמאחדת את כל המשפחה, שיזכרו אותה לטובה, לעוד הרבה שנים. חוויה שמשאירה טעם של עוד, כך שיתכן שתגיעו אלינו שוב לעוד שייט עם המשפחה, עם בן/בת הזוג או עם חברים.

הפעילות על היאכטה זו חוויה שיכולה להתאים כמעט לכל אחד, היא לא מצריכה מאמץ פיזי מיוחד, כי זוהי פעילות רגועה ומהנה. שייט משפחתי ביאכטה זה לא ספורט אתגרי ולא צריך להגיע עם ביגוד מיוחד, חוץ מבגד ים, למי שרוצה להיכנס לים (וכמעט תמיד, כולם רוצים להיכנס למים במהלך ההפלגה).

כמובן שהרחצה בלב ים כוללת חגורות הצלה שיחולקו למתרחצים וחובה שהילדים יהיו תחת השגחתו של מבוגר. מי שרוצה שייט משפחתי ביאכטה, שיתקשר לגל ונעמה השכרת יאכטות, המובילים בהפקת אירועים ייחודיים ובלתי נשכחים.

גל ונעמה השכרת יאכטות, זה לא עוד מקום כדי לעשות סיבוב סביב המרינה ולחזור אחרי חצי שעה. אצלנו הקפטן הוא חלק מהאירוע ויחד אתכם נעשה שמח בלב ים במהלך שייט משפחתי ביאכטה.

צרו קשר אתנו ותקבלו מלא טיפים על שייט בכלל ושייט משפחתי ביאכטה בפרט מהמומחים בתחום היאכטות במרינה הרצליה.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו