שייט משפחתי במרינה הרצליה

שייט משפחתי במרינה הרצליה זו חוויה מיוחדת במינה, בילוי משפחתי באזור המרכז לכמה שעות לכל המשפחה!

אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות יש ניסיון רב בהפקת הפלגות למשפחות, ליאכטה שלנו יש אפשרות לארח 13 אנשים, כך ששיט משפחתי במרינה הרצליה, בהחלט יכול להתאים לכם.

השכרת יאכטה לשייט משפחתי

אצלנו כוללת שייט ביאכטה מאובזרת, הפעלה ופעילות לכל המשפחה שכוללת התנסות בהשטת היאכטה באופן עצמאי בהדרכת הסקיפר שמלווה את ההפלגה, ביאכטה תקבלו כיבוד מפנק, עם חטיפים שילדים אוהבים ויין משובח להורים ואת השייט המשפחתי תוכלו לשלב עם חגיגת יום הולדת לאחד מבני המשפחה או לחגוג יום נישואין להורים.

שייט משפחתי במרינה הרצליה

יוצא להפלגה מול חופי הרצליה ותל אביב, בהפלגה אפשר לקפוץ לים בקרבת היאכטה (אם מזג האוויר מאפשר את זה), או להשתזף על הסיפון.

אתם לא צריכים להביא אתכם שום דבר, חוץ מבגדי ים והמון מצב רוח טוב, אנחנו נדאג להעלות את המורל באמצעות פעילות חווייתית שתותאם במיוחד בשבילכם.

כדי להפליג על היאכטה במהלך שייט משפחתי במרינה הרצליה לא צריך להיות בכושר שיא ואפילו לא צריך להיות מטיב לכת, ההפלגה ביאכטה רגועה ומהנה, כך שכל בני המשפחה יכולים לבוא כולל הסבים והסבתות הצעירים ברוחם, ופשוט ליהנות מרחש הגלים, הרוח הנושבת ולצפות לעבר השקיעה.

שייט משפחתי במרינה הרצליה יאחד ויגבש את המשפחה שלכם, היתרון הבולט בשייט על פני אטרקציות אחרות הוא שכולכם יחד בסירה אחת, הפלאפונים נזנחים לטובת שיחה מרתקת עם הסקיפר המשיט אתכם, שיספר לכם על הרפתקאות ים ושייט, הילדים יהינו מנהיגה ביאכטה והמבוגרים יוכלו להתרווח על הסיפון בשקט הפסטורלי של מרחבי הים ולשכוח מטרדות היום.

גל ונעמה השכרת יאכטות המומחים לשייט משפחתי במרינה הרצליה!

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו