כתבות בנושא השכרת יאכטות

השכרת יאכטה היא חוויה מאוד אותנטית, במיוחד לבעלי רוח הרפתקנית שאוהבים לעשות דברים קצת אחרת.
השכרת יאכטות ביוון והפלגה בארץ הנופים המדהימים, האיים המיתיים של יוון, והאוזו כמובן, נראתה לכולנו כמו חוויה שבטח לא נשכח ויותר מזה, תהווה סוג של פיק בנושא חוויות מטיולים ברחבי אירופה.
חגיגת השכרת יאכטה ליום הולדת במרינה הרצליה מתאימה בתור הפלגה זוגית או בקבוצה של עד 13 איש.
אם אתם מאלה שהחלטתם שרוצים יום הולדת ברמה אחרת ובאווירה שונה ומחפשים מקום מיוחד, אצלנו תוכלו להפוך את היום הכל כך חשוב והמיוחד הזה ליום בלתי נשכח.
את החוויה של השכרת יאכטה עם סקיפר עבורנו אפשר לסכם, במשפט אחד, זאת רק ההתחלה!
השכרת יאכטה נותנת משמעות אחרת לחיים. רוצים להיות קרובים לטבע? מחפשים שינוי בסגנון החיים? אוהבים ים? אם עניתם בחיוב מקומכם איתנו.
השכרת יאכטה יוקרתית היא מחווה נהדרת לזוג שמתחתן, זוהי דרך מצוינת לתת להם לנשום קצת אוויר לקראת מרוץ החתונה.
תוכלו לצאת לשייט זוגי רומנטי, או לשייט עם החברים הכי טובים שלכם מהמרינה בהרצליה, תוכלו ליהנות מאווירה טובה, ושייט חוויתי במיוחד, או בחירת חופשת שייט יאכטות ביוון שהיא הזדמנות ליהנות מחופשה קסומה ומיוחדת.
השכרת יאכטה לשייט משפחתי היא הדבר המושלם לגיבוש המשפחה, שיתוף של כל המשפחה בהפעלת המפרשים, קפיצה יחד עם הילדים למים וסתם להשתזף על הסיפון יחד.
השכרת יאכטה היא דרך נהדרת לחוות את הטוב ביותר של קו החוף לאורך הארץ בה אתם מטיילים, חופים לבנים, מים תכלת נוצצים, חיים ימיים צבעוניים, מפרצים מבודדים או חיי לילה תוססים.
כאשר מזמינים בארץ השכרת יאכטה אנחנו יוצאים להפלגות של מספר שעות באזור הרצליה ותל אביב, החוויה מדהימה וההפלגה בעזרת המפרשים שקטה ורגועה
השכרת יאכטה למספר ימים בארץ יכולה להתאים למשפחה צעירה ברוחה שרוצה לצאת לחופשת קיץ מיוחדת ושיש להם יצר הרפתקני
אין צורך לטוס לחו"ל כדי להפליג ביאכטה, הרצליה נמצאת במרכז הארץ ומאוד קל להגיע אליה, מי שרוצה בילוי מיוחד ומהנה, השכרת יאכטה במרינה הרצליה יכולה מאוד להתאים לו.
בכתבה זו תקבלו את כל מה שרציתם לדעת על השכרת יאכטה לזוג, למי זה מתאים ומתי ואילו דברים חשוב לבדוק לפני שיוצאים לדרך
השכרת יאכטות היא דרך לא פחות ממבריקה ליהנות ביום כייף שתזכרו לטובה גם בעוד שנים. ים כחול, שמש נעימה, תנודות הגלים, בריזה מרעננת, שתייה ושאר פינוקים בהישג יד, חברה טובה, הרגשה משכרת של החיים הטובים...

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו