כתבות בנושא שייט רומנטי

במאמר זה נביא מספר המלצות של אנשים שערכו שייט רומנטי על היאכטה שלנו ותוכלו להתרשם מהחוויה שעברו
חבילות שייט רומנטי היא ללא ספק מתנה מושלמת לימי הולדת, ימי נישואין או כל מאורע אחר משמח.
כשמשכירים יאכטה למטרת שייט רומנטי יש להביא בחשבון, שאתם כמובן מחפשים אווירה יותר אינטימית ולא המונית, לכן רצוי לפנות לחברת השכרת יאכטות מתאימה
כשמדובר על הפלגה זוגית ביאכטה יוקרתית רצוי לארגן ולתכנן את האירוע כראוי, אך חשוב לשמור גם על אווירה ספונטנית בה אתם נותנים לרגע להוביל.
דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה: אתם ובת הזוג שלכם מחזיקים ידיים וצופים על השקיעה המרהיבה, רק שבמקום שזה יהיה על חוף הים זה שייט רומנטי על יאכטה מפוארת בלב ים.
כמה פעמים יצא לכם לראות שייט רומנטי מהסרטים שבהם בני זוג יושבים על הסיפון בלב הים מול שקיעה מרהיבה? רוצים להרגיש כמו הדמויות בסרט?
שייט רומנטי הינה דרך נפלאה לקרב בין הלבבות ולהחזיר את הרומנטיקה לחיים. לפעמים, די בכמה שעות של ניתוק מהעולם בכדי להחזיר את התחושה הקרובה והחמימה וליהנות מזמן איכות.
אנחנו מציעים לכם יאכטה יוקרתית ומפוארת, המתאימה לשייט זוגי רומנטי ומהנה, ואפילו להצעות נישואין. היאכטה שלנו, שיוצאת מהמרינה בהרצליה, תיקח אתכם ללב ים
כולם אומרים שאין כמו לראות את הים הכחול מסביבך לכן החוויה המדהימה של שייט רומנטי ביאכטה עם הגלים השוצפים ולהסתכל על השמיים הבהירים כשאתם ישובים על סיפון היאכטה המפנקת זאת אחת החוויות הטובות ביותר שתחוו כזוג רומנטי.
הפלגה רומנטית מתאימה בעיקר לזוגות שרוצים לצאת מהשגרה לבילוי זוגי מיוחד במינו, ובמיוחד כדי לציין אירוע או כדי להציע נישואין.
הפלגה רומנטית לזוג. אנחנו יוצאים ממרינה הרצליה ומפליגים על יאכטה מול חופי הרצליה וחופי תל אביב.
קשה לעשות היום משהו שנחשב מיוחד בימינו, אך הפלגה רומנטית עם ארוחה ביאכטה שלנו היא בהחלט חוויה בלתי רגילה
שייט רומנטי זו חוויה רומנטית וקלילה של כמה שעות במרינה הרצליה, יהיה לכם זמן איכות זוגי, בלי להתאמץ ובלי לסחוב מזוודות עמוסות לחופשה ארוכה
שייט רומנטי ביאכטה הוא כל מה שצריך על מנת לקבל פיסות של אושר רצוף בחיוכים!
הפלגה רומנטית לזוג ביאכטה זה לא חלום רחוק, אלא הבילוי הזוגי הבא שלכם ביחד!
מעוניינים לרענן את השגרה? להכניס בזוגיות אנרגיה צעירה ומחודשת? ולהיזכר באהבה שחיברה אתכם יחד מלכתחילה, הפלגה רומנטית על יאכטה מפוארת ממש תפורה עליכם!
נזכרתי בסיפור הזה, איך אבא עשה לאימא הפתעה ולקח אותה לשייט זוגי רומנטי על יאכטה. אבא סיפר כשהיינו צעירים יותר איך הוא הוריד את כיסוי העיניים שלה, איך היא פלטה צעקת אושר למראה היאכטה היפיפייה. כשהם שטו בספינה ללב הים, כשהרוח פורעת את השיער ובידם כוס שמפנייה הם לרגע שכחו שעברו שלושים שנה
ביום הנישואין נסענו למרינה הרצליה כיסיתי את עיניה, והובלתי אותה להפלגת שייט רומנטי על יאכטה מפוארת ומאובזרת בכל טוב, הורדתי לה את הכיסוי ועיניה אורו, נגלה לפניה שולחן מפואר עם כוסות מלאות בשמפנייה מהסוג האהוב עליה, ארוחה נפלאה ואדם שהציג את עצמו כסקיפר שלנו שמשיט את הספינה
שייט רומנטי לזוג זה קסם, היא מאפשרת לקחת הפוגה בלי לעצור את החיים או לשבש אותם, ועדיין נותנת את האפקט הרצוי, את ההשקעה והדאגה לזוגיות החשובה.
טרנד חדש וחזק שתפס לאחרונה זוגות בכל הגילאים, הוא שייט רומנטי לזוג. במה בדיוק מדובר, ממתי נהיינו אומה שיכולה להרשות לעצמה פינוקים כאלה, למה זה נהיה כזה טרנד, האם לא מדובר בסוג של פנטזיה נוצצת ש"גדולה עלינו" בכמה מידות, איך מתכננים הפלגה כזו, מאיפה מתחילים, איפה מסיימים, ולמי מתקשרים כדי לברר את כל הפרטים האלה?
רוצים לשלב שייט עם נופש ביוון? אתם מוזמנים להשכיר יאכטה מחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, ולערוך שייט רומנטי בים התיכון. אתם מוזמנים לשייט של שבוע, הכולל נופש ביוון. תוכלו להזמין דרכנו נופש זוגי בלפקדה יוון הכולל יאכטה מפוארת שתהיה למעשה דירת הנופש שלכם. במהלך ההפלגה, תשוטו בין האיים השונים, ותוכלו לעצור ולבקר בכפרי הדייגים.

באיזו הפלגה מעוניינים?

בקרו אצלינו

עקוב אחרינו